Wat je allemaal mee maakt bij buitenrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_stan

Re: Wat je allemaal mee maakt bij buitenrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 08:03

Oooooooh daar kan ik nog wel een boekje over open doen,

Zondag was ik aan t buitenrijden, gewoon aan het stappen op een stukje langs de kromme rijn. Komt er een muts van een vrouw aan, al bellende met 2 van die jackrussels, ( en dan die van het foute soort) en die zien mijn paard en komen eropaf gerent, nou goed hij kan daar wel tegen. Dat vrouwtje gaat heel dom staan lachen want het was zo grappig.....! :? Maar die klere hondjes, proberen dus te bijten in zijn benen. Dusik schreeuwde al een keer naar ze, onderhand is het vrouwtje ook al bij ze aangekomen. en staat al bellende gewoon naar die honden te kijken die aan het happen zijn naar de benen van mijn paard.

Dus ik zeg: Als ze bijten krijgen ze van mij een schop. INEENS KAN ZE PRATEN! -:(- Pardon zegt ze? Jaa je hoorde me wel, als ze bijten krijgen ze een schop. waarop zij zegt: Waar slaat dat op? Nou op het feit dat jij met je domme kop die honden nog geen eens terug roept en niet vast doet.

En toen was ik brutaal vond ze |o

Nou sorry hoor, maar als zoon hond in de benen van mn pony bijt. Dan krijgen ze van mij echt een rotschop. en zijn baasje ook :+

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 08:30

Mensen doe hun behoeften deden in een auto die in de berm stond geparkeerd.. Gewoon overdag

Mikkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 08:32

Ik rijd nog een best jong paardje dus veel dingen kent ze nog niet. Ze kan dan echt heel dom staan kijken. :+ Wij rijden altijd langs het militair oefenterrein, en laatst liepen de soldaten daar dus ook. Compleet in camouflage en met geweren. Had je mn paardje moeten zien kijken :+ Nadat ze niet meer verbaast was was het rennen, dat was wat minder grappig..
Of honden die ineens (met baasje) uit de bosjes springen en dat soort dingen :=

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:57

Oh ik heb ook nog een rare >;)

Ik reed op mijn shetlander voor dat ze verkocht werd. Mijn laatste buitenrit. Ik reed door een klein stukje bos. op het bospad stond ik stil om aftestappen, want ik wilde nog een paar fotootjes maken. Maar toen.. Kwam er een enorme agressieve blaffende Rottweiler uit de bosjes op me afrennen. Ik sprong zo snel mogelijk op me pony en ging in rengalop er vandoor. Uiteindelijk rottweiler wel afgeschud O:) . Ik kreeg haar niet meer terug. Dus ging in rengalop over het viaduct. Ik ben gelukkig nog wel veilig thuis gekomen. Ja dat was het hele avontuur :=

xMinimiltonx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-15 06:51

Zoefferd schreef:
Oh ik heb ook nog een rare >;)

Ik reed op mijn shetlander voor dat ze verkocht werd. Mijn laatste buitenrit. Ik reed door een klein stukje bos. op het bospad stond ik stil om aftestappen, want ik wilde nog een paar fotootjes maken. Maar toen.. Kwam er een enorme agressieve blaffende Rottweiler uit de bosjes op me afrennen. Ik sprong zo snel mogelijk op me pony en ging in rengalop er vandoor. Uiteindelijk rottweiler wel afgeschud O:) . Ik kreeg haar niet meer terug. Dus ging in rengalop over het viaduct. Ik ben gelukkig nog wel veilig thuis gekomen. Ja dat was het hele avontuur :=

Over het viaduct :+

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 07:12

Toen ik aan het rijden was, dacht ik wat hoor ik achter me (Ik zat in draf)
Liep er een groepje herten vrolijk achter mij en mijn paard aan. Zat denk ik zo'n 10 meter tussen.
Ik verbaast stil gaan staan, hertjes ook. Uiteindelijk kwam er een fietser aan en sprongen ze vrolijk weer tussen de bosjes :')

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 07:26

Ik had vroeger een mooie haflinger met veel behang. Op een x kwam een touringcar ons voorbij op buitenrit die verderop in de berm stopte. Ik denk wat gaat die nou doen?! Opeens gaan de deuren open en stroomt de bus leeg met Chinezen die allemaal met me op de foto wilde haha maf volk.

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 17:51

Ik ging gisteren wandelend naast mn paard mee op buitenrit. Mijn verzorgster zat namelijk op hem en we hadden een stalgenootje met ander paard. Was de eerste keer duin dus hield hem wel even vast. Moment dat ik hem losklikte om te proberen ging hij rollen, toen is ze weer opnieuw opgestapt en toen ging meneer bergbeklimmen om daarna bokkend de heuvel af te vliegen zonder ook maar om te kijken naar t paard wat mee was voor de steun :') nog een trap gehad ook hahah. Verder geen gewonden en veilig thuisgekomen xD

Zoefferd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 21:11

Ja het lijkt een sterk verhaal maar het is echt gebeurd ;)