Zondag was ik aan t buitenrijden, gewoon aan het stappen op een stukje langs de kromme rijn. Komt er een muts van een vrouw aan, al bellende met 2 van die jackrussels, ( en dan die van het foute soort) en die zien mijn paard en komen eropaf gerent, nou goed hij kan daar wel tegen. Dat vrouwtje gaat heel dom staan lachen want het was zo grappig.....!
Maar die klere hondjes, proberen dus te bijten in zijn benen. Dusik schreeuwde al een keer naar ze, onderhand is het vrouwtje ook al bij ze aangekomen. en staat al bellende gewoon naar die honden te kijken die aan het happen zijn naar de benen van mijn paard. Dus ik zeg: Als ze bijten krijgen ze van mij een schop. INEENS KAN ZE PRATEN!
Pardon zegt ze? Jaa je hoorde me wel, als ze bijten krijgen ze een schop. waarop zij zegt: Waar slaat dat op? Nou op het feit dat jij met je domme kop die honden nog geen eens terug roept en niet vast doet. En toen was ik brutaal vond ze
Nou sorry hoor, maar als zoon hond in de benen van mn pony bijt. Dan krijgen ze van mij echt een rotschop. en zijn baasje ook
. Ik kreeg haar niet meer terug. Dus ging in rengalop over het viaduct. Ik ben gelukkig nog wel veilig thuis gekomen. Ja dat was het hele avontuur