" />

Mijn eerste eigen pony!! Wat vinden jullie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joycerijkx

Re: MIJN EERSTE EIGEN PONY!! Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 17:41

Wat een ontzettend gaaf beestje! Heel veel succes!

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 00:16

Oke ik heb echt al zo lang niet meer op bokt gezetn... Maar toch wil ik jullie even updaten van deze schimmel.
Inmiddels is ie echt heel erg veranderd! Maar ik begin bij het begin :D
Die zondag had ik dus wedstrijd, hij won zijn debuut met 189 & 191!
Daarna volgden meer en meer lintjes... Hij won zelfs de competieprijs en liep zijn derde wedstrijd OOIT naar 210&211!
Hij bleef helaas alleen wat mager.. Wormkuren mochten niet baten en dierenarts had geen vermoeden. Toch maar een bloedonderzoek laten doen, wat bleek? Gozer (dat is zijn bijnaam :') :') ) bleek gewoon al bijna 4 maanden doodziek te zijn van bloedwormen... Zijn darmwanden waren zo aangetast dat het voor hem onmogelijk was om aan te sterken. Toch vraag ik me dan af wat voor een vechter hij is, loopt gewoon braaf onder het zadel en wint even de eerste wedstrijdjes in zijn leven...
Na het korte indoorseizoen met hem ben ik outdoor rustig 1x per maand met hem gaan starten. Gewoon voor zijn ervaring, en ook om hem genoeg kans te geven om aan te sterken. Wonder boven wonder won hij zijn eerste outoor proefje weer! Wat heb ik geluk gehad met dit dier <3 !! Zo volgden nog vele succesvolle concoursen en eerlijk gezegd kan ik me maar 1 proefje herinneren waarbij hij GEEN prijs won.. Als ik het zo bekijk besef ik me echt wat een toppony ik heb <3
Oké, toen kwamen de outdoor kampioenschappen eraan. Het was erop of er onder.
Ja hoor, hij stond er weer voor me! 5e plaats behaald op de bloedhete drafbaan tussen de ervaren sportpony's met al veel meer kracht in de achterkant, want echt, hij was op in de finaleproef.
Vanaf dat moment zijn we weer keihard aan het trainen voor de indoor kampioenschappen. Ook hebben we nog een week mee gedaan aan de knhs zomerinstructieweken waar wij gewoon MEE MOCHTEN DOEN AAN EEN LES VAN WIM ERNES! Ik weet niet hoeveel knuffels Gozer gehad heeft die week, maar veel meer dan dagen in een jaar. Echt ik was zo trots op hem, die hele week loopt hij gewoon iedere dag twee uren les en dan ook nog geselecteerd worden (deden 4 mee, van de 150) voor een clinic van de bondscoach, op zijn 4e!!
Daarna heb ik nog met hem mee gedaan aan een keuring, een europees open kampioenschap.
Ik werd daar met hem young handler kampioen, in mijn leeftijdscategorie en overall.
Gozer werd supreme reserve champion en senior reserve champion. Ohz 4e.
Echt alweer zo blij met hem !!!
Toen heb ik hem een periode van rust gegund, gewoon even niks... Wel longewerk maar niet op wedstrijd, les etc... Gewoon blij in de wei, buitenritje hier, buitenritje daar.
Daarna heb ik mijn L1 debuut gemaakt, hij haalde 187 & 191 met een 2e & 3e prijs!
Kort daarna gingen we alweer indoor.. Tolbert had de eer, en is eigenlijk ook onze "thuisbasis"
Hij liep naar 201!! En 195!!! En twee eerste prijzen!!!
En de maand erop, de allereerste selecties voor de indoor kampioenschappen... Iets waar wel al weet ik niet hoelang voor hebben getraind... Twee keer GEWONNEN met 198 & 198!!!!!!!!
Alsof dat nog niet genoeg is .. Selecteren Gozer en ik ons voor het hippisch talententeam regio noord!!! Hierbij worden wij als combinatie intensief begeleid naar wedstrijden en ook ik op mentaal vlak. Ik krijg les van Hergen Van Hall en dit bevalt me echt heel goed. We gaan niet met sprongen vooruit maar met kilometers!!!!
En oké het laatste van het jaar... Op ons kerstconcours in tolbert liep ie alweer naar de winst en tevens de dagscore van 207!!!! <3 *\o/*
Ik weet niet of er nog woorden zijn voor mij om te omschrijven hoe trots ik op hem ben.
Op naar zondag, de bit talentendagen... Kan niet anders dan goedkomen.. Ik ga gewoon genieten <3
Ik had dit alles nooit durven dromen toen ik dit topic opende... Ik ben heeeeeel benieuwd wat jullie ervan vinden.. Als jullie het leuk vinden om om de zoveel tijd een Gozer update te krijgen dan doe ik dat met alle plezier :P

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:20

Wauw zeg wat hebben jullie al wat mee gemaakt! Wat geweldig zeg! Erg knap van jullie!
Knappe pony!

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:22

Proficiat! Wat een goed gevoel moet dit zijn voor jou. Is hij er fysiek ook weer helemaal bovenop?
Geniet van jouw topper!

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 00:26

Dankjewel! Ik ben echt heel blij met m!
Ja echt een goed gevoel, en dan ook nog met het besef dat ik nog nooit een pony heb opgeleid..
Fysiek is hij er helemaal boven op en hij is in topconditie! Hij heeft van het najaar zijn allereerste oefencross gelopen (helemaal vergeten!) en hij was bij de hartslag check laat ik het zo maar even noemen, gewoon volledig herstelt! Geeft aan hoe zijn conditie is.. Verder krijgt hij nu echt spiertjes en komt er meer kracht in zijn achterhand. Het is dat ik geen held ben op bokt, anders had ik dit forum gespamd met foto's *D :')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:27

Knap meis!
Ik zou leuk vinden wat foto's te zien!!
Je kunt gewoon foto's zetten hoor :D
Dit is jouw topic hihi
Wie niet wilt zien klikt wel weg toch :P

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 00:32

Afbeelding

De ik ben helemaaaal niet arrogant look 8-)

Afbeelding
Trainingfotootje van afgelopen week!
Afbeelding
KNHS!

Afbeelding
Speknekkie <3

Afbeelding
Crossen over de kale duinen!!!

Afbeelding

lekker hard gaaaan!

Afbeelding

Afbeelding
Meneer Gooz lekker rustig in zn stalletje op het KNHS centrum!
Laatst bijgewerkt door MyrtheMarit3 op 29-12-15 00:56, in het totaal 3 keer bewerkt

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:36

Wauw prachtig !
Jullie zijn een mooie combinatie!

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:37

leuke pony :)

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 00:43

Crypto schreef:

Vind ik nou ook :D ;) haha dankjewel! Ben nog iedere dag blij met mijn Gooz <3

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:45

Als je meer foto's hebt mag je ze posten hoor O:)

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:13

Wauw wat een topscores! en een prachtige pony!! <3

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 01:27

sannedeedee1 schreef:
Wauw wat een topscores! en een prachtige pony!! <3

Ah thanks!! *\o/*

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:29

MyrtheMarit3 schreef:
Crypto schreef:

Vind ik nou ook :D ;) haha dankjewel! Ben nog iedere dag blij met mijn Gooz <3

dat geloof ik graag , geniet ervan:)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:34

gaaf dier! plaats je updates als je komend jaar weer gaat starten? vind het leuk om wat van jullie te volgen! succes komende wedstrijden en vooral heel veel plezier!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:45

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:51

Maureen95 schreef:
Ik wil dit topic echt niet verzieken ofzo. Maar ik heb deze pony hier ook al gezien https://opconcoursmetons.wordpress.com/

:Y)

Als ik fout zit sorry!

de link is een webpagina, en dit topic maakt ze omdat ze haar ervaringen leuk vind om te delen met medebokkers. hoezo zou je het topic verzieken? ik zie het probleem niet zo in, dat er een site/blog en een topic over deze pony is.

naar dit kan ook aan mij liggen haha

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 01:53

Sorry zoals ik al zei als ik het fout had. Ik zeg het er maar bij voordat ik een lading bokkers over mij heen krijg. Want dat lijkt de laatste tijd vrij normaal te zijn als ik in topics kijk :P

ChiVet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:08

Wat een ontzettend leuke pony heb je en wat hebben jullie al veel bereikt! Heel veel succes alvast komend jaar, jullie gaan het nog ver schoppen zo.

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 10:10

its_daantjee schreef:
Maureen95 schreef:
Ik wil dit topic echt niet verzieken ofzo. Maar ik heb deze pony hier ook al gezien https://opconcoursmetons.wordpress.com/

Als ik fout zit sorry!

de link is een webpagina, en dit topic maakt ze omdat ze haar ervaringen leuk vind om te delen met medebokkers. hoezo zou je het topic verzieken? ik zie het probleem niet zo in, dat er een site/blog en een topic over deze pony is.

naar dit kan ook aan mij liggen haha

Hahaha ja dit is/was wel mijn "blog" hahaha
Vond het wel leuk om wat te delen, aangezien mijn facebook al helemaal volstaat met alleen maar paarden had ik maar een website gemaakt :D heb er al heel lang niet meer op gezeten hoor, en bokt vind ik leuker omdat daar mensen kunnen reageren!
Mag ik vragen hoe je op de website bent gekomen? was hem eigenlijk al weer vergeten :') :')

Maureen95 schreef:

Als ik fout zit sorry!

Roosje1606

Re: Mijn eerste eigen pony!! Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:19

Wat een gave pony heb jij <3 Heel veel succes met je volgende wedstrijden, en hopelijk haal je nog meer van zulke top scores!

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 10:19

Wat een geweldig mooie pony heb jij onder je kont zeg! Geniet er van. Ik denk zo dat wij nog veel van jullie gaan horen de komende jaren.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:38

Maureen95 schreef:
Sorry zoals ik al zei als ik het fout had. Ik zeg het er maar bij voordat ik een lading bokkers over mij heen krijg. Want dat lijkt de laatste tijd vrij normaal te zijn als ik in topics kijk :P

aahh sorry, zo bedoelde ik het niet hoor!

MyrtheMarit3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 14:06

Roosje1606 schreef:
Wat een gave pony heb jij <3 Heel veel succes met je volgende wedstrijden, en hopelijk haal je nog meer van zulke top scores!

jasmijn16 schreef:
Wat een geweldig mooie pony heb jij onder je kont zeg! Geniet er van. Ik denk zo dat wij nog veel van jullie gaan horen de komende jaren.

Super lief! Ik hoop het ook! Ik zou af en toe wat updates onder dit topic plaatsen :) gewoon voor de genen die het misschien wel leuk vinden!

LoveZiezo

Re: Mijn eerste eigen pony!! Wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 11:01

Oeh wat een knapperd <3 succes met je wedstrijden!