Taz, ex-dekhengst rijfoto's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Proco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:55

Netam89 bedankt voor de tips! Zoals het verhaal al zegt had ik de eerste kleine stijger actie nog wel voelen aankomen foto 4 volgens mij, hier denk ik ook niet dat het tot een kopstoot had gekomen omdat ik wel mee kon zitten. Toen daarna erg snel achter elkaar nog een bok en een stijger kwam was het voor mij inderdaad niet goed uit te zitten, ik zag ze niet aan komen. Zal zeker proberen de teugels naar voren te steken, bedankt!

Helemaal bedankt voor je laatste compliment!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-15 13:59

Netam89 schreef:
Wel zou ik wat tips willen mee geven voor de ruiter die erop zit.
Ze zit namelijk behoorlijk ver naar voren als het paard omhoog komt, haar gezicht zit dicht bij het hoofd van het paard. Paard hoeft maar één keer gek te doen met zijn hoofd en ze krijgt een kop stoot. Zie foto 4 en 6.

Tevens moet ze proberen ook niet om aan de teugels te hangen zie foto 7. Beter is gewoon om te blijven zitten en je handen iets naar voren te doen in plaats van terug. Ik weet dat het lastig is, maar spreek uit ervaring.

Bedankt voor je tips. Ik had bij die fotos er al bij gezet, dat de ruiter prima meekomt met zn gesteiger, alleen de eikel maakte alle bewegingen nu in 1 sprong waardoor ze die laatste niet op kon vangen.

jepsica

Re: Taz, ex-dekhengst rijfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 19:37

Toydoll. Ik vind het beeld bij jou veel fijner.
Is het niet een idee dat jij de eerste tijd alleen op hem rijdt.
Zoals je zegt moet hij nog veel leren. Misschien geeft het hem rust al jij hem alleen rijdt.

Chrstine_vdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 23:03

Heel gaaf paardje! *\o/* Ik zag dat hij te koop staat, helaas voor onze beginnende kinderen nog niet geschikt. Als ik tijd had, had ik hem voor mezelf wel willen hebben! Hopelijk vind je een fijne thuis voor hem.

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 13:45

Wat een ontzettend leuke pony! Stond die niet eventjes geleden te koop? :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-15 15:31

Hij staat inderdaad te koop;

jepsica: Ik moet zeggen dat er geen beeldmateriaal is als ik erop rij, ik rij er ook niet zo vaak op namelijk.
Ik ben zelf geen goede ruiter helaas.
Vandaar dat hij ook te koop staat, wij missen de klik die ik wel dacht te hebben onder het zadel. Ik ben erg moeilijk qua rijden en ik dacht dat hij 'die x factor' had voor mij, maar ben bang dat dat toch niet het geval is.

Ik weet zeker dat het een geweldige pony wordt, hij heeft alleen veeel liefde, knuffels, duidelijke regels en een wat geoefende ruiter nodig. Of een leuke menner natuurlijk, want het is een super mooie menpony.

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:15

Bijzonder paard zeg! :)

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:14

Wat een dondersteen! Veel succes met hem!