AnneJ1995 schreef:Ballard_L schreef:Als je door de weeks niet vaker kan (even niet nadenkend over de maandag), zou je vader dan niet een keer vaker kunnen? Dat jij dan bijvoorbeeld in het weekend een dag van je vader overneemt? Ik neem aan dat je ouders je school ook erg belangrijk vinden en je willen helpen om hier genoeg tijd voor vrij te maken.![]()
Een scooter is ook een oplossing, maar in de winter wel erruugg koud !
Scooter met windschermpje, goede handschoenen en een regenjas is prima te doen hoor!
Scooter is inderdaad goedkoop en t brengt je overal waar je moet komen, ik vind het ideaal!
Ik zet m altijd ook op t station, zelfs nachten, met een goed slot wordt ie echt niet gejat (als ze kunnen kiezen tussen 1 die wel op slot staat en een die niet op slot staat...)
Hmm misschien is z'n oud brommertje wel iets.
Sizzle schreef:Maak iedere zondag een schema voor de week. Hou je er vervolgens ook aan. In het begin zul je in de knoop komen, uiteindelijk krijg je er oog voor en wordt het makkelijker.
Handige tip!
Iritepiet1 schreef:Ik zou gewoon een verzorgster/bijrijder nemen. Er zijn er overal en altijd wel genoeg! En doe je huiswerk gewoon in het weekend!
Ik heb liever alles zelf op orde dan een verzorgster.
Yvank_ schreef:Fiets bij het politiebureau? Vanaf daar is het 5 min fietsen... deed ik ook altijd.. En de bus die daar langskomt uit groningen 2x per uur rijdt naar je huis toeen andersom kan je tot daar zitten vanaf je huis/school.
Die gaat eerst daar langs en dan naar het station bedoel je?
Maar zette je je fiets gewoon langs de kant van de straat? Was je niet bang dat hij gejat werd?

en andersom kan je tot daar zitten vanaf je huis/school.
, dat is een plek waar criminelen zich niet bevinden
dus mijn fiets had ook geen schrammetje.
kan je ook nog overwegen, voor mij was het 20 km dat was best te doen