Gewoon lekker met zijn 4tjes in een groot weiland onder de dekens. Nou hebben we wel zandgrond hier, dus zijn wel altijd droge plekjes zat Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gewoon lekker met zijn 4tjes in een groot weiland onder de dekens. Nou hebben we wel zandgrond hier, dus zijn wel altijd droge plekjes zat elisexoxo schreef:ik volg iemand op insta en die is veeeeeeel te groot . en elke als ik dat zeg zegt ze; ik ben nog lang nie te groot kan zeker nog 3 jaar derop rijden maar ze kan gwn fk meelopen. op filmpjes bokt en steigert ie en trekt ze keihard in zen mond. mijn vriendin kent haar en is daar een keer meegeweest toen heeft ze een foto gemaakt van de opengescheurde mondhoeken en naar mij gestuurd. zo zielig ik zou zulke mensen zo hard willen slaan soms...
amberxoxo schreef:elisexoxo schreef:ik volg iemand op insta en die is veeeeeeel te groot . en elke als ik dat zeg zegt ze; ik ben nog lang nie te groot kan zeker nog 3 jaar derop rijden maar ze kan gwn fk meelopen. op filmpjes bokt en steigert ie en trekt ze keihard in zen mond. mijn vriendin kent haar en is daar een keer meegeweest toen heeft ze een foto gemaakt van de opengescheurde mondhoeken en naar mij gestuurd. zo zielig ik zou zulke mensen zo hard willen slaan soms...
Wie is dat?