Ik raad natuurlijk ruitercentrum 't Peerdespul in Havelte (Drenthe) aan!
Het is een ponykamp met IJslanders (en een coole Haflinger)! Het loopt van zondagmiddag 13uur tot zaterdag middag 12uur.
We maken 4 dagen een buitenrit van 5 uur door een prachtig gebied.... UNIEK als je het mij vraagt.
Door het bos, over de heide, heuveltjes crossen en bij mooi weer door de genieput (een meer)! De lunch wordt gebracht naar een veld in het bos.
1 dag krijg je een uurtje töltles om de extra gang van ijslanders te ontdekken. Diezelfde dag spelen we ook spelletjes met het paard en zonder.
Op dinsdagavond is er een braderie in het dorp waar de kids naar toe mogen en je mag elke dag naar de AH die 10 minuten verderop zit.
Er wordt een spookavond of speurtocht georganiseerd en vrijdag is er de bonte avond!
Na het rijden kan je chillen op je kamer of gezelschapsspelletjes spelen of we gaan een bosspel spelen.
Het is altijd onwijs gezellig en je leert iedereen goed kennen! Elke week bestaat de groep uit zo'n 8-10 meiden.
Voor alle vragen kan je bij mij terecht! Stuur gerust een privébericht! (site is niet heel up to date) Ik heb ook een hoop foto's.
Ik ben er 10 jaar op kamp geweest (zegt al genoeg over hoe leuk het daar is!!) en nu 2 jaar leiding!
Groetjes
Domenique