Welk dekje hebben jullie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 21:10

xLeoniee schreef:
kwita schreef:
eerlijk gezegd een dekje van de lidl. Het ding is al 10 jaar oud en het voldoet prima,niet versleten nog verkleurd :o :D

Lidl als in supermarkt lidl? := >;)

Een hele tijd terug heeft de Lidl (ja de supermarkt) paardenspullen gehad. Maar is al een paar jaar terug geweest.

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 08:53

Nicky1234 schreef:
Ik heb mijn eerste borstels, handschoenen en zweepje bij de Lidl gehaald, ongeveer 10 jaar geleden. Heb ook een dekje van de Lidl, veelzijdig, kobalt blauw, van iemand op stal gekregen. Ze hadden toen allerlei paarden spullen bij de Lidl! :j

warom nu niet meer? :(

TessNero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 18:25

Ik heb heel veel dekjes en ze bevallen allemaal erg goed!
eentje van br, drie van harry's horse, een van eskadron en nog eentje van pagony. Die van br en pagony zijn lekker dik, de andere zijn wat dunner. Ze nemen goed zweet op en gaan niet snel stuk, ze zijn ook super leuk! Ohjaa mijn vriendin heeft nog een qhp en een anky dekje, allen bij de anky moet je eerst kijken of ie niet gaat kreukelen

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-14 18:34

TessNero schreef:
Ik heb heel veel dekjes en ze bevallen allemaal erg goed!
eentje van br, drie van harry's horse, een van eskadron en nog eentje van pagony. Die van br en pagony zijn lekker dik, de andere zijn wat dunner. Ze nemen goed zweet op en gaan niet snel stuk, ze zijn ook super leuk! Ohjaa mijn vriendin heeft nog een qhp en een anky dekje, allen bij de anky moet je eerst kijken of ie niet gaat kreukelen

Ja ik zit met zo'n anky pad wel ewn beetje te twijfelen want hij heeft geen singellussen enzo dua bwn bang dat het gaat schuiven

Nicky1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 08:44

LotteIsabel schreef:
Ja ik zit met zo'n anky pad wel ewn beetje te twijfelen want hij heeft geen singellussen enzo dua bwn bang dat het gaat schuiven
Nee juist niet! De pad heeft antislipletters onder het zadel en blijft dus heel goed liggen. Tussen het zadel en het dekje ligt bij mij ook een pad, en nog schuift het dekje niet! :j

Lotte1801

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 08:55

Nicky1234 schreef:
LotteIsabel schreef:
Nee juist niet! De pad heeft antislipletters onder het zadel en blijft dus heel goed liggen. Tussen het zadel en het dekje ligt bij mij ook een pad, en nog schuift het dekje niet! :j

met de nieuwe pads wel, maar ik heb een goedkoop tweedehandse pad gezien zonder letters
Afbeeldingben te skeer om 55 euro aan een dekje uit te geven O:)

Icrack

Re: Welk dekje hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:26

Heeft iemand van jullie toevallig de dressuur en veelzijdigheidsdekje van Anky? Zo ja, zou je voor mij willen kijken of de ruglengte verschil maakt?