Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Armaris schreef:ladyzz222 schreef:Ik ga het eerst even proberen op deze stalling met naar buiten gaan anders ga ik kijken voor eventueel een andere stal. Iemand tips om een paard goed en rustig de trailer in te krijgen hij rent gewoon je weg
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen!
R.X. schreef:Dit paard uitbesteden aan een passend persoon voor het paard en dan verkopen.
Koop geen ander paard weer, omdat je er totaal er niet voor openstaat dat een paard niet zoveel op stal hoord.
ladyzz222 schreef:R.X. schreef:Dit paard uitbesteden aan een passend persoon voor het paard en dan verkopen.
Koop geen ander paard weer, omdat je er totaal er niet voor openstaat dat een paard niet zoveel op stal hoord.
Sorry hoor maar jij wilt zeggen dat alle paarden het slecht hebben bij onze stalling omdat ze maar 1 uur naar buiten kunnen en de klanten er dan geen verstand van hebben
ladyzz222 schreef:R.X. schreef:Dit paard uitbesteden aan een passend persoon voor het paard en dan verkopen.
Sorry hoor maar jij wilt zeggen dat alle paarden het slecht hebben bij onze stalling omdat ze maar 1 uur naar buiten kunnen en de klanten er dan geen verstand van hebben
R.X. schreef:Dit paard uitbesteden aan een passend persoon voor het paard en dan verkopen.
Citaat:Hij red gewoon weg ik als ik met hem loop en begint te bokken en te steigeren als ik wil rijden.
Citaat:en al 2 keer koliek waarvan 1 meteen naar de dierenartso. Dat laatste is nu 3 weken geleden en daarna is het helemaal erg geworden. Daarvoor was ik goed met hem aan het opbouwen. Kan hey zijn dat het er aan ligt dat hij nu niet meer buiten komt overdag. Tot en met oktober ging hij elke dag 4 uur op de wei nu niks meer.