Sizzle schreef:Kun je ook een wedstrijdgerichte sloeberruiter zijn ?
UIterlijk interesseerd me namelijk geen moer behalve op de momenten dat het moet (in de proef).
Maar ik ga rustig op priveles op een andere locatie met een zwart hoofdstel met bruine zadel en vieze rijlaarzen. Thuis eerder met van die oude goedkope happy horse chaps.
Ik heb maar een stuk of 4 dekjes voor 2 paarden en deze zijn ook al tig jaar oud.
Beide paarden delen hetzelfde hoofdstel.
Ik ken namelijk ook wel veel recreatie ruiters die echter wel heel veel waarde hechten aan het uiterlijk.
Dit dus, precies hetzelfde

blijkt dat een groot deel van de dressuurprikkers ook gezellig terug kunnen praten!
blauwe rijbroek en een bemodderde andere kleur blauwe jas, ach ja komt goed. Ook het fenomeen in je paardrijkleren nog even de winkel om de hoek in is herkenbaar. Wedstrijden? tja clubkampioenschappen en ik zit om 6 uur op de wc, en leuk was een ander verhaal, ook niet echt een succes dus. ik praat ook constant met mijn pony waar ik ook ben wat ik ook doe. Het liefst rij ik uren in het bos maar ik ben nu bakgebonden
ik ben laat thuis van school voordat ik heb opgezadeld is het al bijna donker. Dus heb ik heb ik de buitenbak voor mijzelf alleen de rest van de club op 1 of 2 mensen na rijden allemaal binnen. Na elke buitenrit is de jas vies door modder
iedereen met een luxe grote auto en wij hadden een hele oude rode suzuki samurai. En omdat mijn vader het mooi vond had hij onze houten trailer ook maar rood geschilderd, je kunt je de blikken vast wel voorstellen.