Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eulogy schreef:Ohhhh ik dacht dat je gewoon sowieso na 20 lessen alleen de weg op mocht, ook al rij je levensgevaarlijkMaar dit is dus wel te vergelijken met veel landen, het Nederlandse systeem is erg streng.
chelle_dora schreef:Eulogy schreef:Ohhhh ik dacht dat je gewoon sowieso na 20 lessen alleen de weg op mocht, ook al rij je levensgevaarlijkMaar dit is dus wel te vergelijken met veel landen, het Nederlandse systeem is erg streng.
Ach, als je ziet hoe gevaarlijk sommige Nederlanders rijden kan het mij niet streng genoeg zijn hoorKan me niet indenken dat ik met 20 lessen vrij de weg op zou mogen, volgens mij heb ik er minstens 200 nodig
Eulogy schreef:Ohhhh ik dacht dat je gewoon sowieso na 20 lessen alleen de weg op mocht, ook al rij je levensgevaarlijkMaar dit is dus wel te vergelijken met veel landen, het Nederlandse systeem is erg streng.
Polly schreef:Eulogy schreef:Ohhhh ik dacht dat je gewoon sowieso na 20 lessen alleen de weg op mocht, ook al rij je levensgevaarlijkMaar dit is dus wel te vergelijken met veel landen, het Nederlandse systeem is erg streng.
Misschien moet je eens even de ongevalscijfers en verkeersslachtoffers tussen Nederland en België vergelijken en dan nog eens goed nadenken over bovenstaande post...
MarlindeRooz schreef:Wil je er dan direct 2 nemen? Alleen staan hoort natuurlijk niet.![]()
En is er ook een rijbak?
Maar het klinkt wel goed!
lizy29 schreef:Hoe ga je dat doen met lessen dan?
En ik zou ook even heel goed kijken naar de kosten van het hooi, stro etc en waar je je voorraadje daarvan dan neer gaat leggen.
Batlow schreef:Ts, 2500 vind ik niet veel, komt hij/zij daar 24/7 op? Dat is ongeveer 60 bij 41 en voor 24/7 is dat zo kaal en heb je zo een paddock ipv gras... Ik zou het dan door 2 delen, dat het voorste deel bij de stal kapot mag maar dat je ook gras kan behouden zodat ze daar niet 24/7 op staan
MarlindeRooz schreef:Ik zou dat niet doen, dan kan je paard nooit eens met een ander paard spelen. Alleen met een draadje er tussen.