Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Undefined schreef:Ik zou er mee stoppen. Op een D-pony past ook makkelijk een meid van 15, dan heb je er zelf ook veel minder werk aan en die rijdt de pony waarschijnlijk ook beter.

En op een gegeven moment kreeg ik commentaar op alles. De lengte van de manen, hoe ik hem vastzette in de trailer, op welke manier ik invlocht als mijn man een wedstrijd met hem had, wanneer wel en niet een deken etc. Daar heb ik toen een punt achter gezet. Echt geen zin om continu mijn keuzes ten aanzien van mijn eigen dieren te verantwoorden. Tot groot verdriet van het kind trouwens. Voor haar vond ik het ook heel erg sneu. Ik heb het me ook erg aangetrokken. Ik heb haar moeder veel te veel ruimte gegeven. Ik had voordat het kind de eerste keer op de pony stapte al duidelijk moeten zijn en afspraken moeten maken.
echt bizar! Ik zou er ook mee stoppen want die moeder is echt te ver gegaan. trustHim schreef:Deze moeder heeft eigen paard gehad dus daar verwachtte ik geen problemen mee. De afspraak was vanaf begin duidelijk dat ze niet alleen mocht en ik niet steeds mee kon
trustHim schreef:Het probleem met wegsturen is dat ik dat gewoon lastig en vervelend vind