Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
). als ik 3 avonden in de week werk heb ik dus nog 4 avonden over, waarbij ik ook in mn examenjaar zit dus het me niet kan permitteren om al die 4 avonden naar het paard te gaan. dan ben ik wel graag serieus bezig met mijn paard met het doel zo goed mogelijk te kunnen presteren op wedstrijd en daarnaast het paard afwisseling te bieden door af en toe een buitenrit, dat lukt dus niet met echt maximaal 3 keer per week tijd naar hem toe te gaan :S
ik heb me dit wel allemaal zelf uitgerekend al zo omdat mijn moeder dit financieel ook niet kan blijven die aangezien ik ook nog een zusje heb) Poiuytrewq schreef:sorry maar gestoord dat je daarvoor getekend hebt. Die werkgever lacht zich rot geloof ik
Is gewoon boven het minimumloon. Als je loon dan wel elk jaar met je leeftijd mee stijgt, verdien je straks best prima. Hier krijg je 5 of 6 euro per uur, afhankelijk van je leeftijd en soms ervaring. Vanaf 18 jaar krijg je 6, maar als je als 17-jarige al veel ervaring hebt krijg je ook 6 of 5,50. Hoger dan 6 wordt hier niet betaald, dat is nu als 19-jarige nog prima maar ik ga wel kijken of ik het over een jaar nog steeds waard vind. welshfan97 schreef:ikzelf krijgt het op dit moment niet voor elkaar. ik zit 5 dagen per week op school en wil ik het paard kunnen betalen dan moet ik 3 avonden per week minimaal werken (ik verdien nu met 17 jaar 4 euro per uur, wij krijgen geen fooi want die gaat naar de baas en de koks ook krijgen wij geen toeslagen zoals bijvoorbeeld vakantie toeslag. ik het is niet helemaal zwart maar ook niet wit, we zeggen zelf altijd dat we grijs werken). als ik 3 avonden in de week werk heb ik dus nog 4 avonden over, waarbij ik ook in mn examenjaar zit dus het me niet kan permitteren om al die 4 avonden naar het paard te gaan. dan ben ik wel graag serieus bezig met mijn paard met het doel zo goed mogelijk te kunnen presteren op wedstrijd en daarnaast het paard afwisseling te bieden door af en toe een buitenrit, dat lukt dus niet met echt maximaal 3 keer per week tijd naar hem toe te gaan :S
(even voor de duidelijkheid, mijn moeder betaald nu het paard en ik werk wel die 3 dagen per week maar zet dat apart voor later en af en toe kleren te kopen want ik heb het liever niet koudik heb me dit wel allemaal zelf uitgerekend al zo omdat mijn moeder dit financieel ook niet kan blijven die aangezien ik ook nog een zusje heb)

(maar heb het toen wel met belachelijk weinig uurtjes slaap gesteld enzo, dus echt wel zotte, ongezonde toestanden.. en het was ook maar voor een jaar of 5..
scheelt ook wel
)
)
Maar ja.. waar een wil is, is vaak een weg zeker?