Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaricoGraphy schreef:Volgende maand trek ik ook terug van de belastingen en met dat bedrag mag ik tevens doen wat ik wil zei mijn vriend. Dit mag vanalles zijn.
MaricoGraphy schreef:Tja vriend is een stuk ouder dan mij en heeft zelf sinds zijn 16e alles alleen moeten doen. Hij kent de wereld beter ivm geldzaken. Maar heb alles grondig uitgerekend en met mijn loon kan bet best om een paard te bekostigen.
Met mijn ouders heb ik geen contact omdat ik thuis ben weggelopen. Kon de stress niet meer aan.
Giolli schreef:Ik ben met de TS aan het pb'en en de situatie is echt wat minder leuk als dat wij hier allemaal inschatten. Lijkt me verstandig als iedereen hier even een beetje oplet met de verwijten die worden gegooid als " zo'n vent had ik er al lang uitgezet "
Zo simpel is deze kwestie helaas niet en kunnen ook heel kwetsend overkomen.
Delphi schreef:MaricoGraphy schreef:Tja vriend is een stuk ouder dan mij en heeft zelf sinds zijn 16e alles alleen moeten doen. Hij kent de wereld beter ivm geldzaken. Maar heb alles grondig uitgerekend en met mijn loon kan bet best om een paard te bekostigen.
Met mijn ouders heb ik geen contact omdat ik thuis ben weggelopen. Kon de stress niet meer aan.
Dat is vervelend dat je daar geen contact meer mee hebt![]()
Ik denk dat al deze reacties hier genoeg zeggen.
Ik heb net een PB gehad en terug gereageerd. Echt .... dit is niet oké meid.
xSogno schreef:Ik denk dat jouw vriend groot gelijk heeft als hij zegt dat je geen paard moet gaan kopen.
Naar aanleiding van al jouw topics zou ik het je ook sterk afraden. Volgens mij heb je namelijk geen idee wat er allemaal komt kijken bij goed paard houden. Bij een goede manege een poosje gaan les nemen lijkt me veel beter voor jou. Daarnaast als je zo in de knoop zit met jezelf, is het ook niet het juiste moment.
Giolli schreef:Arc_En_Ciel schreef:Ieuw, ik word bijna bang van je vriend.
Als jij een paard wil moet je dat gewoon doen hoor, jammer dan als hij het niet wil! Het is niet zijn geld.
En dat weet je dus niet.
MaricoGraphy schreef:Maar heb alles grondig uitgerekend en met mijn loon kan bet best om een paard te bekostigen.