Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:21

Wat een leuk idee! Ik heb een quarter die een beetje reing kan en westernopgeleid is maar daar ben ik nu lekker mee aan het boscrossen. Lijkt me leuk om eens te ruilen :D

Wat ik zelf heel leuk zou vinden is om een keer een dressuurpaard te rijden en een proefje te rijden. Heb zoiets nog nooit gedaan :') westernpaard die al wat verder de western kent lijkt me ook leuk. Springpaard lijkt me ook leuk maar ik moet dan wel over mijn springangst heen komen :')
stuur even een pb als je een ruil wilt :D
Laatst bijgewerkt door Maureen95 op 15-10-14 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 17:36

Ik heb een paard dat een mooi rondje door de bak kan en ook wel een sprongetje waagt. Ik woon in een omgeving waar je heerlijke buitenritten mee kan maken van rond de 6 uur. Buitenrit alleen onder begeleiding van een fietser, anders is ze niet zo braaf. Met fietser erbij is niks eng.
Ik woon in Friesland.
Als iemand eens een rondje wil!

Ik zou het liefst willen ruilen met een western stijl of een Ijslander. :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Wie wil er een keer ruilen van dicipline?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:32

Wat leuk!

Waar? Schouwen-Duiveland, zeeland.
Ik bied aan: Western gereden merrie, die ook op de neckrope braaf alles wil doen voor iedereen. Dus voor wie eens western of rijden met neckrope wil proberen.... (Niveau qua western is basis, ze kan zijwaarts etc. maar geen spins of stops hoor.)

Zelf zou ik graag eens een western (of dressuur) gereden paard met meer knopjes proberen, of een paard met extra gangen. Zit er iemand in mijn buurt?

pinky_river

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:44

Ik heb een 23-jarige tinkert in de aanbieding, cross, drezuur en springen alles kan met haar :') ze heeft alleen wel een behoorlijk eigen willetje dus wie aandurft haha

Ook een arabiertje waaar drezuur, springen en cross? mee gereden kan worden bosrit strandrit alles der op en der aan. alleen bij springen en cross moeten natuurlijk wel allle hindernissen even gewigert worden want die zijn zooo eng :')
Iemand in de buurt van Breezand, Den Helder?
Voor een bosrit of op een rustige zondag een buitenrit Heb er altijd een klaar staan.

Zelf zou ik graag is n keer willen mennen :') iemand bij mij in de buurt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:50

Oh, wat gaaf allemaal :9
Helaas zelf niks te bieden :o Had ik maar een paard :')

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:52

wat heb ik: een super lieve shetlander, die vrijheidsdressuur en mennen beheerst incl binnenbak! Mensen die niks te bieden hebben zijn ook altijd welkom!
Mij lijkt het super om weer een keer te springen :D
In ede gld :D

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:04

Waar: Nijmegen, Gelderland
Wat: pittige dressuur merrie, iemand die het leuk vind mee te helpen met het beleren van een jong paard en ik heb naast mijn dressuur merrie een hele interessante ruin staan om lekker de bossen, vennen, heide en zandverstuiving onveilig mee te maken. Bosritten van 1 tot 3.5 uur.
Verder nog 2 veulens die graag geknuffeld worden voor de liefhebber.

bied maar iets aan, ik vind het al erg leuk eens met een ander paard iets te doen. Geen voorkeuren

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 15:49

Leuk dat er zo veel mensen zijn !
Zouden de mensen die wel een keer willen ruilen even willen zeggen (eventueel per pb) waar ze wonen

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:10

Ik woon in Drachten (Friesland) paard staat in de Wilgen (20 minuten fietsen vanaf mijn huis).

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:14

Ik Heb eventueel in de aanbieding een leuke draver, voor een buitenrit. Bomproof en een crosspad. :D prov gelderland.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ivm zijn leeftijd er een max gewicht aan zit vastgekoppeld, dat spijt me wel.
Mijn voorkeur gaat uit naar sulky, ijslander, springen, zitten op een westernzadel lijkt me zelfs al geweldig :')
Laatst bijgewerkt door Saaams op 17-10-14 16:15, in het totaal 2 keer bewerkt

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-14 16:15

Oke helaas is dat voor heel ver..

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:17

Wat een leuk idee :D . Zou zelf zo graag eens een western paardje willen proberen.
Heb zelf een leuke Haflinger merrie die het heerlijk vind om in het bos te rijden, 2 eigenwijze Shetlanders waar van alles mee kan en een springgefokte Kwpn merrie

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:19

Hier heb ik een 5- jarige die alles best wel spannend vind maar met veel geduld echt de sterren van de hemel kan lopen. Springen liever niet, meneer vind het spannend/leuk/geenidee en gaat met 163 km door de bak/erlangs.. :+ Poetsen knuffelen vind hij geweldig en verder heb ik ook niet veel te bieden eigenlijk.. :')

Zou zelf ooit eens willen mennen of zo'n watercrosshindernis willen rijden. :~

Zelf woon ik in R'dam.

en nu ga ik echt echt echt mijn koffer inpakken.. (':

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:45

Waar: Rotterdam, Zuid-Holland.
Wat 1: Westernpaintje die ook wel leuk recreatief kan rijden.
Wat 2: Pony die graag een menritje maakt! (Je mag ook iemand meenemen dan)
Wat 3: E-pony die goed kan crossen, hier is ook een crossparcours in de buurt. Maar beter kun je eerst even gewoon in de bak springen (en warmrijden natuurlijk).

Zelf heb ik vooral interesse een gangenpaardje. Maar gewoon iets anders is ook leuk.

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:51

Wat bied je aan: een leuke NRPS die getraind wordt voor de endurance, dus als ik een ander paard kan regelen kun je ondervinden wat het is om een keer een pittige trainingsrit te maken.
Pony kan trouwens ook erg goed springen.
Wat wil je graag doen: western lijkt me erg leuk, maar mennen of een keer op een IJslander rijden ook :D
Waar woon je: Ede

bente_sat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:53

Vond je opzet erg handig Daffy02 dus ik heb m even over genomen :D

Waar: goudswaard, zuid-Holland
Wat 1: mennen met mijn shet
Wat 2: western quarter redelijk niveau (spins en zijgangen zitten er op) dit is wel in overleg met de eigenaresse want het is mijn verzorgpaard
Wat 3: western quarter basis niveau maar heel sensibel en nerveus paard

Zelf zou ik het wel leuk vinden om weer eens een goed lopend dressuurpaard te rijden of te springen/crossen of iets

Kim_Evendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:58

Guess_NH schreef:
Waar: Nijmegen, Gelderland
Wat: pittige dressuur merrie, iemand die het leuk vind mee te helpen met het beleren van een jong paard en ik heb naast mijn dressuur merrie een hele interessante ruin staan om lekker de bossen, vennen, heide en zandverstuiving onveilig mee te maken. Bosritten van 1 tot 3.5 uur.
Verder nog 2 veulens die graag geknuffeld worden voor de liefhebber.

bied maar iets aan, ik vind het al erg leuk eens met een ander paard iets te doen. Geen voorkeuren

Leuk stel paarden heb je! En Nijmegen is niet eens zo ver van Ede.
Ik heb een leuke E-pony die kan springen, waar ik endurance mee rijdt, en mocht je écht heel graag willen dan kan ik hem een keer meenemen naar Hernen voor een crosslesje.
Pb maar als je interesse hebt

xBostonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:01

Ik heb een shetlander die aangespannen loopt, een shetlander die gereden wordt, een leuke maar pittige Andalusier x Paint Horse die zowel western als dressuur loopt en een zwarte lusitano hengst die braaf is buiten in het bos en waarmee dressuurmatig gereden wordt. Zelf heb ik zo'n beetje alles al gedaan dus mijn wensen zijn al wel vervuld haha :D

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:01

Oh wat een leuk idee :) ik woon knal naast de grens van Nederland in het Belgische Limburg :) en ik heb een hele grote Brabander aan te bieden voor een wandeling in het militair domein hier en de uitgestrekte duinen (wel niet over straat want daar is hij nog te gevoelig voor) of je mag ook gewoon bakhobbelen, is ook best spannend :) of een wandeling met hele lieve mini's door de duinen hier wat ook super gezellig is, ik heb ook nog een new forest die (als ze zin heeft) echt een super pony is om grondwerk mee te doen en een van de mini's is met de grondbeginselen van de zijgangen aan de lange lijnen begonnen. En ik zou wel eens op een westernpaard willen rijden, heb ik nog noooooit gedaan, of gaan mennen of een ijslander of eigenlijk alles wel, gewoon om het eens te hebben meegemaakt :D
Ben 16 jaar maar wel een heel volwassen jongedame krijg ik altijd te horen :)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:05

xBostonx schreef:
Ik heb een shetlander die aangespannen loopt, een shetlander die gereden wordt, een leuke maar pittige Andalusier x Paint Horse die zowel western als dressuur loopt en een zwarte lusitano hengst die braaf is buiten in het bos en waarmee dressuurmatig gereden wordt. Zelf heb ik zo'n beetje alles al gedaan dus mijn wensen zijn al wel vervuld haha :D

In welke ong. leef je? Want ik (15 jr) wil best iets proberen. :D

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:18

Lijkt me gaaf om mee te doen.
Waar: Venray Limburg
Wat kan ik bieden: Oudere pony multi in zetbaar. Basis Springen, Basis Dressuur, Basis Cross, recratief rijden en Basis Mennen.
Mijn jonge rijpaard lijkt me niet zo verstandig om uit te ruilen, dus dat doen we maar niet. ;)
Wat zou ik graag doen: Een rondje op de renbaan als jockey, gangenpaarden rijden(ijslander hoeft niet, kan ik bij een bekende doen), working equitation paard rijden, polo spelen, horseball spelen.
Ik ben benieuwd of er wat uit komt.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:34

Amber, je mag mijn zusje wel lenen als pony, ze is sterk genoeg om op te kunnen zitten :Y)

Ik dizzy en pinkel, jij Milou, deal? *D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:44

Waar: Aalsmeer, bij Amsterdam
Wat: Als de eigenaar het goed vind bied ik aan 2 shetlanders die echte tutten zijn maar wel met pit. Dus als je echt een tut pony zoekt moet je hier zijn.

Bied maar iets aan, ik vind alle paarden/pony's wel leuk. :)

xBostonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:50

DeEenhoorn schreef:
xBostonx schreef:

In welke ong. leef je? Want ik (15 jr) wil best iets proberen. :D

Ossendrecht, klein dorpje in noord-brabant op de grens met belgië :)
De lusitano ben ik nog aan het doorrijden, de gangen, de rem en links en rechts zijn bevestigd maar verder moet hij alles nog leren. Is wel heel braaf buiten en is nergens van onder de indruk :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:56

Waar: Friesland, rond Sneek.
Wat: Geen specifieke discipline, maar wel een lekker pittige 21 jarige Welsh Cob die ontzettend graag springt. Ik spring zelf niet(schijtluis en dressuurprikker 1e klas), maar pony is er dol op. Op stal is hindernismateriaal en in de zomer ook een springtuin. Ze heeft een zachte en aansprekende kop, misschien leuk voor een portfolio shoot?
Ook twee leuke (wollige) shetlanders, die voor ieder geintje in zijn. Foto's?

Ik zou zelf heel graag eens een échte buitenrit maken, dat gaat in mijn omgeving niet en ik heb zelf helaas geen trailer, een wat hoger geklassificeerd dressuurpaard rijden of eens een westernlesje volgen :j
Eigenlijk ben ik overal voor in, mennen vind ik ook prachtig :D
Het aanbod mag ook rond Amsterdam zijn, daar woon ik door de week.