Ik maak dus ook niemand zwart. Ik leg alleen mijn situatie uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
quartel schreef:Caily schreef:
Nou, daar zou ik al verkoper dus even mooi niet aan meewerken. Alles wat hier uit gaat, gaat met een eerlijk verhaal, wil een koper dat niet geloven, dan zijn kosten om mij te controleren ahw toch echt voor degene zelf. Elk paard kan wat (gaan) mankeren vroeg of laat, risico van het vak. Kopers doen vaak net of gros van de verkopers niet te vertrouwen is. Dat is bullshit, de meeste verkopers willen voor hun paard een goede plek waar mensen ermee om gaan naar de behoefte van het dier, dus wat voor baat hebben zij erbij om dingen te beliegen/verzwijgen? Bij een handelaar is dat natuurlijk anders, maar ik denk dat het grootste gedeelte van de paarden op de boktmarkt bijvoorbeeld er beslist niet op staan om de eigenaar een vette portemonnee te bezorgen.
Dan ben je zelf dus niet overtuigd van hun gezondheid.......anders zou het toch geen probleem moeten zijn? Peerd word goed gekeurd dus heb jij er geen kosten aan.
Of zeg ik echt iets heel raars?
) ook nog beïnvloedt...