Geen klik met verzorgpaard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sneeuwpop

Re: Geen klik met verzorgpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:16

Tuurlijk kan het tegen vallen, maar het gaat me vooral op de manier waarop....
op Internet zetten voor het gesprek met de eigenaar en " geen tijd voor" en ook "geen klik".
" Het was vrijblijvend" .
Vind het maar makkelijk over komen.
Ik ben van mening dat je er goed over na moet denken voor je ergens aan begint!
Helaas ook meegemaakt met verzorgsters dat ze toch niet genoeg tijd hadden en dat lees en hoor je vaker bij de verhalen over verzorgsters. Zonde van de goedwillende,
Want na een paar van die slechte ervaringen en de eigenaar stopt met open staan voor verzorgsters... Kost voor de eigenaar ook tijd en energie, dan mag je er best serieus over nadenken voor je "het probeert"

joyce B

Re: Geen klik met verzorgpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:31

ja, maar ken het principe van verzorg en bijrijdpaarden van beide kanten en een proeftijd is voor beide kanten toch wel prettig om te kijken of het klikt en gaat zoals je wilt. Dit is ook aangegeven door haar.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 14:58

sneeuwpop schreef:
Tuurlijk kan het tegen vallen, maar het gaat me vooral op de manier waarop....
op Internet zetten voor het gesprek met de eigenaar en " geen tijd voor" en ook "geen klik".
" Het was vrijblijvend" .
Vind het maar makkelijk over komen.
Ik ben van mening dat je er goed over na moet denken voor je ergens aan begint!
Helaas ook meegemaakt met verzorgsters dat ze toch niet genoeg tijd hadden en dat lees en hoor je vaker bij de verhalen over verzorgsters. Zonde van de goedwillende,
Want na een paar van die slechte ervaringen en de eigenaar stopt met open staan voor verzorgsters... Kost voor de eigenaar ook tijd en energie, dan mag je er best serieus over nadenken voor je "het probeert"

Ik heb het rare idee dat jij niet mijn berichten leest? Zoals ik al eerder heb vermeld, weet de eigenaar het al, maar ga het er nog persoonlijk over hebben, dus netjes afscheid nemen. Je blijft maar herhalen met "Eerst op internet donderen en niet de eigenaar vertellen" De eigenaar wist het allang voordat het ik het hier plaatste!

Daarnaast heb ik er echt wel over nagedacht hoor? Vind het jammer dat men zo kort door de bocht is.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 14:59

Suusje92 schreef:
sneeuwpop schreef:
Blijkbaar zet je ook eerst netjes op Internet dat je gaat stoppen voordat je het eerlijk en netjes gaat zeggen...

nogmaals, waarom proberen als je geen tijd hebt voor 2 paarden. Da's geen aanname, dat schrijf je zelf

Omdat ik dit niet van te voren wist, dat 2 paarden niet zou lukken. eigenaresse weet dat ik ga stoppen, maar ga dit nog persoonlijk na bespreken.

dit bedoel ik dus..