mijn mening over het ponykamp was negatief...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:12

Amaris schreef:
Anniek22 schreef:
nee kijk ik bedoel er wordt 1x een zomerkamp gehouden met een paar weken, 1x een herfstkamp met een paar weken, 1x een winterkamp met een paar weken en 1x een lentekamp met een paar weken :-) . En ik heb zelf gezien dat ze met 2 jaar beleerd werden en gezien dat merries drachtig waren van de hengst van 2 jaar.

Hoe weet jij dat die paarden 2 jaar waren?

Ik denk dat het geboortejaar op de kont gebrandmerkt stond :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: mijn mening over het ponykamp was negatief...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:39

RUI -> MA

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 18:37

Een paard van bijna 3 is ook nog 2 en veel mensen (exclusief mezelf) vinden dat een gewone leeftijd om mee te beginnen met inrijden (al dan niet daarna een jaar de wei nog op).

Verder is het prima dat een 2 jarige hengst dekt. Als het werkt, werkt het, en daar is niets mis mee.

Als je het zelf geen leuk kamp vond, ga volgend jaar dan niet nog een keer. Er zijn kampen genoeg, je gaat vast een wel leuke vinden.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 20:53

Bij geen goed gevoel gewoon niet meer gaan. Het kost een hoop en buiten dat moet het gewoon erg leuk zijn, een kamp waar je na jaren nog aan terug denkt en naar terug wil. En als je er geen goed gevoel aan over hebt gehouden zou ik er niet meer heen gaan.

Het zag er wel gezellig uit (zag een groepje kids buiten druk in de weer), kwam er bij toeval langs (verkeerde afslag genomen vanaf snackbar terug naar de camping haha) en had hem opgeschreven voor vlgd jaar. Ben ook langs Klein Oever gereden maar dat is weer een ander verhaal:-)

Gewoon niet meer gaan en een nieuw ponykamp uitzoeken en evt een keertje langsgaan