grasbuik of drachtbuik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sylkai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:15

Simpele rekensom geen hengst = niet drachtig... Dat antwoord ken iedereen je hier geven ;)

Hasjam_Poe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:18

elodiexdidi schreef:
Ze is NIET bij een hengst geweest, staat ook geen hengst op stal, een discussie heb ik sws geen zin in, ik ga er gewoon vanuit dat ze NIET drachtig is, ten eerste heeft ze dit jaar niet bij een hengst gestaan en afgelopen jaar ook niet, 2 jaar geleden heeft ze wel een veulen gehad, daarnaast is het als ze dit jaar gedekt is, is de buik wel gelijk erg veel gegroeit, en als ze vorig jaar toch gedekt was moest het veulentje er wss al wel zijn, maar ik vroeg het hier even voor de zekerheid wat jullie er van dachten, ik weet namelijk bijna niks van drachtige merries af.

Nou, in dat geval lijkt mij de vraag uit de topictitel ( "grasbuik of drachtbuik?") toch helemaal beantwoord? :)
Drachtig worden kan alleen met sperma van een hengst (door dekken of KI) ;)

Of wil je graag tips over afvallen? Ik denk dat je verwarring zaait met je titel :=
Je wilt het graag ergens over hebben, maar het is mij persoonlijk niet duidelijk waarover....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:21

Hasjam_Poe schreef:
Nou, in dat geval lijkt mij de vraag uit de topictitel ( "grasbuik of drachtbuik?") toch helemaal beantwoord? :)
Drachtig worden kan alleen met sperma van een hengst (door dekken of KI) ;)

Of wil je graag tips over afvallen? Ik denk dat je verwarring zaait met je titel :=
Je wilt het graag ergens over hebben, maar het is mij persoonlijk niet duidelijk waarover....

zoals ik al zei ze is dus Niet drachtig, nu ik er aan denk wel 1x uitgebroken maar naar ons weten niet verder dan het terein gegaan, omdat ze zoveel met werken en graaskorf aankomt begon ik vanochtend even te twijfelen, (nu niet meer) tips om af te vallen zijn welkom maar daarvoor opende ik dit topic niet! :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:29

elodiexdidi schreef:
2 jaar geleden had ze ook niet bij een hengst gestaan (toch wel dus) en kreeg toch een veulen :?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :+ :+

Een onbevlekte ontvangenis!
Kon het veulen óók op water lopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 10:32

Kuggur schreef:
elodiexdidi schreef:
2 jaar geleden had ze ook niet bij een hengst gestaan (toch wel dus) en kreeg toch een veulen :?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :+ :+

Een onbevlekte ontvangenis!
Kon het veulen óók op water lopen?

Op deze reacties sta ik niet te wachten, dit topic kan dicht

xSogno

Re: grasbuik of drachtbuik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 13:16

Wordt ze wel goed ontwormd TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 15:14

xSogno schreef:
Wordt ze wel goed ontwormd TS?

ja, in juli nog wormenkuur gekregen,
vandaag kwam ik aan en was het wel heel erg schrikken, ze had een enorme allergische reactie, we weten niet waarvan, DA is geweest, ze is niet drachtig idd (wat me idd ook niet echt verbaast), en ook niet veel te dik, een opluchting dus, ze kan helaas nu amper eten doordat dr neus nu helemaal opgezwollen is, ze moet nu 4x per dag water met granen erdoor krijgen (niet echt slobber)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:10

Had ze veel lucht in haar buik miss? vandaar die dikke buik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:57

gohya schreef:
Had ze veel lucht in haar buik miss? vandaar die dikke buik?

lucht wel wat maar niet absurt veel, ze heeft een hele erge allergische aanval gehad, vannacht er ook nog even uit om te checken.. de dikke buik heeft helaas geen duidelijke verklaring..

balance
Moderator Over Paarden

Re: grasbuik of drachtbuik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 00:30

SMP-->YRT