Met of zonder handschoentjes rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 22:17

Ik rijd ook met handschoentjes. Ik rijd nu al zo'n 2 jaar met handschoentjes van BR. Zitten prima, alleen een stukje leer eraf gesleten. Voor de rest echt nergens op aan te merken. Rijd altijd met handschoenen, zomer en winter.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:52

JootjeXJasje schreef:
http://www.decathlon.nl/handschoenen-he ... 09005.html ik ga zaterdag naar decathlon zouden deze fijn zijn?

Ik heb zoiets van HH gehad, zijn wel fijn, ik heb er ong een half jaar mee gedaan, maar rijd wel ong iedere dag en doe met handschoentjes van dat soort matereaal altijd maar een half jaar, ik heb nu leren en die lijke onverslijtbaar.

Nynke_Mandy

Re: Met of zonder handschoentjes rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:37

Ik rijd nu met handschoenen van Roeckl. Deze zijn wel prijzig, maar zitten heerlijk!

Vroeger had ik vaak handschoentjes van 5 euro, maar deze zaten eigenlijk niet lekker en gingen ook gauw stuk. De handschoentjes van Harry's Horse zitten ook lekker, en blijven ook redelijk lang goed. Net als die van Epplejeck huismerk. :)

vuurneon

Re: Met of zonder handschoentjes rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:41

Ik had altijd van die goedkope katoenen dressuurhandschoenen en dat beviel mij het allerbeste :)

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:53

Ik reed altijd zonder, nooit problemen gehad
Maar ik heb nu een eigen haf gekocht, waar ik na een keer rijden al pijn begin te krijgen. Gelijk maar handschoenen gekocht ;)

Ik denk dat je naar de winkel moet gaan en een aantal handschoenen moet aanpassen, zo kan je zelf voelen welke je het fijnst vind zitten