Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar aan de andere kant wilde zij rijden en is zij er op gestapt, het had dus net zo goed jouw kunnen gebeuren. Houd je ons op de hoogte? Sterkte! QuirineH schreef:Jessix schreef:Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Beterschap voor je vriendin, ik hoop dat het mee valt en ze spoedig hersteld.
Ook aan de longe kan die gebeuren... Dat is nou eenmaal het risico van paardrijden. Zolang je daar allebei bewust van bent zou ik me er niet te druk om maken.
Ja maar met de longeerlijn heb ik dr vast dus als dat gebeurt kan ik haar naar me toehalen en laten stoppen, ze kreeg haar niet gestopt anders was ze niet gevallen
QuirineH schreef:Jessix schreef:Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Beterschap voor je vriendin, ik hoop dat het mee valt en ze spoedig hersteld.
Ook aan de longe kan die gebeuren... Dat is nou eenmaal het risico van paardrijden. Zolang je daar allebei bewust van bent zou ik me er niet te druk om maken.
Ja maar met de longeerlijn heb ik dr vast dus als dat gebeurt kan ik haar naar me toehalen en laten stoppen, ze kreeg haar niet gestopt anders was ze niet gevallen
VivaLaVida schreef:Misschien was je paars het zat dat jullie steeds wisselden en er ook nog eens een van die twee zat te stuiteren... kan het je paard eerlijk gezegd niet kwalijk nemen
Wel heel vervelend voor je vriendin. Hoop dat ze gauw opknapt.

Geryon schreef:Ik heb ook zoiets meegemaakt. Maar bij mij gebeurde het terwijl we iets deden wat niet mocht dus ik voelde me poedersuiker en schaamde me nog rot ook.
We gingen zonder zadel even stappen, toen gingen we van pony ruilen. Zij op mijn pony en ik op haar bijrijdpaard (helemaal niet aan de eigenaar gevraagd). En toen gingen we galoperen op een stuk gras midden op de parkeerplaats.. En toen flikkerde ze omdat mijn pony ging bokken.. Zij naar het ziekenhuis en ik heb nooit meer wat van haar gehoord, ze is meteen gestopt met paardrijden.
Ik heb me een tijd lang rot gevoeld (en ook enorm geschaamd en bang dat mensen boos op me waren), maar ben er helemaal overheen hoor en durfde ook weer anderen op mijn pony te laten rijden, zelfs in het bos enz. Dus komt goed TS!

darkadia schreef:Is voor t paard absoluut niet fijn....Omdat je nooit exact t zelfde rijdt, en paard dus in de war kan raken met de hulpen. Ik moet er niet aan denken elke 10 minuten n wissel als paard zijnde... Daarnaast is t opstappen als je t zonder krukje doet ook nog eens belastend voor de rug...
maar snap wat je bedoelt, klinkt logisch QuirineH schreef:Geryon schreef:Ik heb ook zoiets meegemaakt. Maar bij mij gebeurde het terwijl we iets deden wat niet mocht dus ik voelde me poedersuiker en schaamde me nog rot ook.
We gingen zonder zadel even stappen, toen gingen we van pony ruilen. Zij op mijn pony en ik op haar bijrijdpaard (helemaal niet aan de eigenaar gevraagd). En toen gingen we galoperen op een stuk gras midden op de parkeerplaats.. En toen flikkerde ze omdat mijn pony ging bokken.. Zij naar het ziekenhuis en ik heb nooit meer wat van haar gehoord, ze is meteen gestopt met paardrijden.
Ik heb me een tijd lang rot gevoeld (en ook enorm geschaamd en bang dat mensen boos op me waren), maar ben er helemaal overheen hoor en durfde ook weer anderen op mijn pony te laten rijden, zelfs in het bos enz. Dus komt goed TS!
Och wat vervelend zeg
Ik hoop dat ik wel nog wat hoor, maar dat weet ik eigenlijk ook niet zo zeker meer :s
Ja kan idd maar zo gebeuren
Goed dat je erover heen bent! Gaat alles nu wel goed met de andere die wel eens op je paard rijden?
Pony was na een peesblessure erg 'stout' en een vriendin (die echt goed kan zitten) wilde er zo graag op. En toen viel ze op de arm waar ze al last van had. Ze heeft vanaf toen een lange tijd enorm gezeik met der arm gehad. Na een tijd, toen pony echt een mak lammetje was, zijn er nog tig vriendinnen mee bosritten wezen maken op hem. Geryon schreef:QuirineH schreef:
Ik heb ook zoiets meegemaakt. Maar bij mij gebeurde het terwijl we iets deden wat niet mocht dus ik voelde me poedersuiker en schaamde me nog rot ook.
Och wat vervelend zeg
Ik hoop dat ik wel nog wat hoor, maar dat weet ik eigenlijk ook niet zo zeker meer :s
Ja kan idd maar zo gebeuren
Goed dat je erover heen bent! Gaat alles nu wel goed met de andere die wel eens op je paard rijden?
Pony was na een peesblessure erg 'stout' en een vriendin (die echt goed kan zitten) wilde er zo graag op. En toen viel ze op de arm waar ze al last van had. Ze heeft vanaf toen een lange tijd enorm gezeik met der arm gehad. Na een tijd, toen pony echt een mak lammetje was, zijn er nog tig vriendinnen mee bosritten wezen maken op hem.