Schoonzusje haar merrie staat bij Lunabelle op de weide
wel op hetzelfde adres overigens. Lunabelle hebben we nu 2 maanden maar kenden we al een tijdje. Stond wat te staan zeg maar.Bueno hebben wij vanaf 1 juli 2013
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel op hetzelfde adres overigens. Lunabelle hebben we nu 2 maanden maar kenden we al een tijdje. Stond wat te staan zeg maar.
Daar ligt het dus niet aan. Binnen een jaar kunnen ze daar allemaal mee rijden.
Dank je wel
Ons huisje wordt momenteel verbouwd om te kunnen verkopen met meerwaarde en zo verder te raken voor een leuk huisje met grond
Maar dat gaat niet een twee drie en direct een hypotheek voor een huis met veel grond lukte helaas niet. Dus deze optie was voor nu de beste en ja..zo verderop werken
En ik ben geen smurf.Buenootje schreef:Een pony een wegwerp-artikel vind ik wat grof sorry.
StalNollie schreef:maar 2? als er weinig mee word gedaan en je vind dit zonde ook omdat het per maand toch een hoop geld kost, dan ging deze er bij mijn toch uit.
heb zelf ook laatst staan twijfelen, maar we hebben de ruimte en het kost me niks meer als ander, vandaar dat ik 1 pony toch maar aanhoud. maar moest ik er maandelijks een bedrag voor neertellen wat ik zonde zou vinden omdat hij niks tot weinig doet dan gaat hij eruit.