Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elinex304 schreef:Kan je sowieso niet gewoon in de struiken gaan liggen met je telefoon of camera?
Beter blijf je dan even kijken vanachter loods of hij iets bij zich heeft ofzo.. _Caitje__ schreef:Ik heb een hengst (de nieuwsgierige) en een ruin (die uit de buurt blijft).
terpentijn schreef:het gaat dus niet om een oud-eigenaar, er wordt ook geen naam geroepen, maar het gaat zelfs om meerdere paarden die daar in de wei staan (dus niet alleen die van TS wat ik eerst aannam?).
Wegrijden als je er aan komt?
Nee, zou ik ook niet vertrouwen. Zonder paranoia te zijn: er gebeuren TE veel rare dingen met paarden de laatste tijd.
Kenteken proberen te fotograferen/op te schrijven met autotype en kleur.
Iedereen die zicht heeft op de weiden er alert op maken en bijhouden wanneer die weer gezien is. Ook aan hen vragen of ze kenteken kunnen zien/noteren.
Miepie77 schreef:misschien een oud eigenaar, ik heb dat ooit ook eens gehad, schrok me ook kapot, is hier vorige jaar nog een merrie overleden na mishandeling, je kan ook een nepcamera ophangen, dat schrikt ook af en ik zou proberen hem en auto op de foto te zetten, misschien is het niks maar dan heb je wat mocht het nodig zijn, verder misschien extra schrikdraad neerzetten zodat je paard niet naar het hek kan komen?
gekvanfleur schreef:niet meteen het ergste denken..zoals in opsporing verzocht al genoemd is, persoon gaat zeer onopvallend te werk. Naar een paard fluiten en weten dat je al gezien bent is als vloeken in de kerk. Zo stom is zo'n persoon niet anders hadden ze hem allang gehad. Die neemt echt geen risico met kentekens e.d.
Binnen zetten heeft btw geen enkele zin, mits er binnen goede beveiliging is.
Neem zelf een kijkje, concludeer en bel dan eventueel de politie.
Dan kan er in ieder geval niks 'raars' gebeuren zeg maar vanaf de kant van het hek.