Ponykamp 10 jr jongen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nellie2000

Re: Ponykamp 10 jr jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:49

manege de boschhoeve!!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 13:18

Ik ben nog steeds op zoek en besef me dat ik veel te laat ben, de meeste zitten gewoon al vol. Logisch ook.. Nog steeds op zoek dus.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:22

Welke vallen al af? Misschien weet ik nog wel een paar. Holzik Stables in Enschede heeft ook kampen al weet ik niet of ze al vol zitten. Ik kom er zelf helpen met ponykamp :D

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:28

Kafu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:35

De Tinkerboerderij in Uden. Is misschien iets? volgens de site is er nog plek maar ik weet niet of jou dat uitkomt. Gewoon even bellen :)

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:35

marissapepe schreef:
Manege Hollak, kleine groepen van ongeveer 15 à 20 personen. Dresuur en spring lessen ook een buitenritje word er gedaan. Carrousel proef word er gereden aan het eind van de week, waar we natuurlijk elke dag op oefenen. Voor meer informatie manegehollak.nl

Mijn dochters zijn hier vorig jaar geweest en die hebben een ontzettend leuke week gehad. Een echte aanrader!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 13:41

Manege Hollak is idd erg leuk! Altijd erg leuk gehad :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 13:56

Hollak, rijmaaraan, fjordenkamp heb ik in overweging. Zoon wil graag naar jan dolfing, vind hij wel stoer zo'n springruiter. Maar ik vind een buitenrit met de hele groep niet echt een fijn idee.

Deze week de knoop doorhakken, misschien ben ik zelf ook té kritisch, of heb ik stiekem een beetje moeite met de kinderen loslaten ;)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 14:03

Op Hollak is er ook een springamazone leding :), wij gingen vaak met haar mee naar concour, dat was erg gaaf!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 14:22

Ponykamp bij fun2stay (was eerst ymca) is echt een aanrader :) Komen daar ook kinderen die geen rijervaring hebben :) Verder is de groep telkens max. 20 geloof ik :) Ik ben er zelf 4 jaar geweest. Verder ga je 1 of 2x op buitenrit in groepjes van ongeveer 6 personen

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 14:59

Ook ik raad de wildkamp aan, erg geschikt voor beginners. Er is zowel een beginnende club (die in de buitenbak rijd) als een gevorderde groep. De fjorden die er staan zijn allemaal erg lief en er word echt rekening gehouden met de ervaring van de kinderen. die beginners zullen niet in volle galop over de dijk gaan of hoge sprongen maken. in de ochtend ga je de ponys halen uit de weides (onder begeleiding) daarna ga je ontbijten, dan worden de ponys gepoetst en krijg je gewoon les. daarna ga je spelletjes en klusjes doen en daarna ga je nog een keer rijden en dan kan het zijn dat je een uurtje naar buiten gaat, spelletjes doet met/op de ponys (voetballen, parcours met zak lopen en evenwichtsbalk) of je gaat met de hele groep met de huifkar weg, of voltige. en daarna ga je avond eten, de paarden naar de wei brengen en dan heb je vrije tijd. Je gaat ook zwemmen (met en zonder de pony's) er is een bonteavond, je gaat een proefje doen een speurtocht, het dorp in (wijk is in de zomer heel gezellig :D) en als je in de goeie week gaat ook naar de kermis, als je dat wilt.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 15:01

Mama3 schreef:
Hollak, rijmaaraan, fjordenkamp heb ik in overweging. Zoon wil graag naar jan dolfing, vind hij wel stoer zo'n springruiter. Maar ik vind een buitenrit met de hele groep niet echt een fijn idee.

Deze week de knoop doorhakken, misschien ben ik zelf ook té kritisch, of heb ik stiekem een beetje moeite met de kinderen loslaten ;)

Als je een afspraak maakt met marjan ben je altijd vrij om te komen kijken volgens mij. Ik weet alleen niet of de weken al vol zitten. ik ben daar al een paar jaartjes gestopt met rijden.

Ootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:11

Lillian__ schreef:
Mama3 schreef:

Als je een afspraak maakt met marjan ben je altijd vrij om te komen kijken volgens mij. Ik weet alleen niet of de weken al vol zitten. ik ben daar al een paar jaartjes gestopt met rijden.

Dat kan inderdaad!
www.fjordenmanegedewildkamp.nl

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 16:06

Ik heb contact gehad met Marjan, ga binnenkort zeker even kijken. Ze stuurt de info op, en heeft nog een plekje in een week die ons ook uitkomt. Hollak en rijmaaraan heb ik ook nog in overweging, woensdag ben ik vrij en dan bel ik nog even met hun.

Bedankt voor de tips en de leuke reacties

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:17

Als je nog zoekende bent, www.sintels.nl in Breda. Ontzettend leuk kamp, maximaal 16 deelnemers, les in dressuur, springen, mennen en nog veel meer.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:30

manege balans zeker een aanrader, ik heb er stage gelopen zeer fijne manege en lieve paarden ook, en ze zijn daar allemaal heel erg aardig!

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:35

jan dolfing kan ik zeker aanbevelen. Zelf 4 jaar op kamp geweest en met de buitenritten maken ze draf en galop groepjes naar niveau! Vond het altijd super leuk daar en ik heb er veel geleerd en gelachen!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 19:00

Het gaat lastig worden. Morgen knoop doorhakken. Ik las dat dolfing met de hele groep naar buiten gaat. Maar dat is dus niet zo... Dilemma.

Ik leg ze morgen aan mn zoon voor, gaan we de sites bekijken en mag hij kijken wat hem aanspreekt. Zo hebben we het dit jaar ook gedaan, 4 maneges bezocht en waar hij nu rijd was hij meteen op zn plek.

Gaat vast goedkomen. Morgen allemaal bellen of en wanneer er plek is, een camping in de buurt voor ons zoeken en dan bekijken en boeken.

Het voelt een beetje of ik een wintersport of verre reis uitzoek voor het gezin, haha!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 19:09

Mama3 schreef:
Gaat vast goedkomen. Morgen allemaal bellen of en wanneer er plek is, een camping in de buurt voor ons zoeken en dan bekijken en boeken.

Rijmaaran heeft zelf een camping op het terrein :)

annedv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 19:47

manege de treekhoeve in leusden vond ik altijd erg leuk

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:32

Rijmaaran heeft volgens mij nog plek. Ze rijden in groepen op niveau, dus nooit met de hele groep naar buiten. Je rijdt daar ook gelijk het bos in, ideaal.

Ik weet niet hoe oud hij is, maar dit zijn de groepen en data:
19 tm 25 juli: 7 tm 14 jaar oud
26 juli tm 1 aug: 7 tm 14 jaar oud
2 tm 8 aug: 14 tm 18 jaar oud

BuddyConqil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:55

Rijmaaran!
Ik kom er al 15 jaar en het blijft leuk!

Ik zou zeker even op de site kijken!
www.rijmaaran.nl

:)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:58

BuddyConqil schreef:
Rijmaaran!
Ik kom er al 15 jaar en het blijft leuk!

Ik zou zeker even op de site kijken!
http://www.rijmaaran.nl

:)

Hoe kan je er al 15 jaar komen als je nog maar 14 bent?

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 20:03

Wij hebben goede ervaringen met De Hazelhorst in Den Ham. Voor het niveau kan je het beste even contact opnemen, denk ik.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 21:07

Hij is eruit en gaat naar manege Hollak

Bedankt voor het meedenken en de tips!

We bewaren de overige in gedachten voor volgend jaar