Iris82 schreef:Je zet er dan toch niet nog een keer een paard neer? Dadelijk heeft ie je auto verkocht terwijl jij een buitenrit maakt....
Nu mis ik toch echt een like knop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laraxXxemma schreef:Noem gerust de stalnaam, dan kan iedereen even weten waar ze hun pony niet moeten neerzetten. Dit is toch te belachelijk voor woorden. Zomaar iemands anders paar verkopen echt ziek. En even voor jou, neem alsjeblieft niet de 3de fout om daar ooit nog een paardje te stallen.. ookal beslissen je (stief)ouders daar over, haal ze dan zo snel mogelijk over.
Heel veel sterkte ermee
Mist schreef:Vreemd verhaal. Zou het mij zijn overkomen had ik bij die staleigenaar op zijn erf gecampeerd totdat hij mij zou zeggen wat er aan de hand was en waar Bullit was. Maar eerst en vooral had ik de politie ingeschakeld vanwege verduistering.........
was het stalgeld wel betaald ?
Doanique schreef:Maar je stiefmoeder zegt nu 'laat maar, we kopen wel een nieuw paard'? Je paard is gewoon gejat, heel hard gezegd, en als je daarmee aangifte gaat doen en kan aantonen dat het paard wel van jullie is dan hebben die mensen geen poot om op te staan.
Furrow schreef:Zulke dingen hoor je wel eens om het einde van een relatie te wreken.
Dus er moet niet steeds twee verhalen aan zitten...
Als ik kijk wat er mij allemaal is afgenomen is op het eind van mijn relatie, en ik kan zeggen dat ik niks anders dan liefde getoond heb.
Maar goed, het verhaal kan ook twee kanten hebben. Maar dan denk ik dat ts als kind daar toch nooit tussen zal zitten. En denk dat dit inderdaad wel gebeurd is, omdat er niet is teruggevochten.
Wat jammer, geniet nu maar van je nieuwe pony!
russel schreef:Wie betaalde het stalgeld? Misschien is die degene geweest die het paard verkocht heeft? Je vader? Weet je zeker dat alle maanden betaald zijn? Wat zegt ja vader hiervan?
Jolien87 schreef:Even wat duidelijkheid:
Bullit kwam vanaf een privéstal naar de manege. De manege heeft Bullit geleaset dus is nooit in het bezit geweest van dit paard. De nieuwe bedrijfsleider die dit jaar op de manege kwam vond het onzin om paarden te huren voor het manegewerk, o.a. door de kosten die de manege daaraan kwijt was. Daarom is Bullit weer teruggegaan naar haar eigenaar. Of althans, degene van wie ik dacht dat die de eigenaar was.
Hoe dan ook. Ik weet dit omdat ik tot voor kort op deze manege reed en er bijna dagelijks kwam.