GVD nu weer paard mishandeld+vermoord in Tilburg!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:39

Ik heb het net op omroep Brabant gezien. Afschuwelijk!!!! Het was een 22-jarige ruin. Ik blijf me toch afvragen hoe ze dit klaar krijgen. Zouden ze het paard verdoven? Ik wens voor degenen die dit gedaan hebben dat ze hetzelfde lot ondergaan. Vergeet niet dat wat je geeft je in 3-voud terugkrijgt. Ik hoop dat dat snel gebeurd!

Woestein

Berichten: 2847
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 00:41

gatverdamme...dat ik op dezelfde wereld leeft als zulke zieke "mensen.."
Heb er echt haast geen woorden voor...
Zulke mensen moeten ze niet opsluiten....nee laat ze maar aan mij over en ik denk dat vele wel mee willen doen..en dan doen we even heeeeel langzaam hetzelfde bij hun...
Gatver...
Het ergst wensende woord wat je maar kan bedenken is nog te goed voor zulke krankzinnige idiote stommelingen....en laat ik maar niet neer zetten wat ik nog meer denk want dan wordt er ingegrepen....
Grrrrr
En weet je nog wat ik het ergste vind..die zielige beesies zijn gewoon naar die BLEEP gegaan en blijven staan omdat ze de mens vertrouwen...en dan wordt er dit ze aangedaan...
Waar moet het heen met deze zieke wereld...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 01:56

griebels schreef:
Ik denk eigenlijk dat dit een andere dader is. Ten eerste is hij helemaal uit de richting waar hij eerst werkzaam was. Ten tweede is dit een ruin. Ten derde is zijn hele werkwijze anders. Ik geloof niet dat ik bij de merries heb gehoord dat ze geslagen zijn en dat ze een "trofee" zoals de oren hebben meegenomen. Ik vind dit belachelijk! Hoorde in een ander topic al dat het een rage schijnt te worden. Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat de regering er nu niet omheen kan draaien en uiteindelijk meer mensen erop zetten en hogere straffen uitdelen mbt dierenmishandeling/moord...


Geen oren maar wel stukken vlees.

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 08:04

griebels schreef:
Ik denk eigenlijk dat dit een andere dader is. Ten eerste is hij helemaal uit de richting waar hij eerst werkzaam was. Ten tweede is dit een ruin. Ten derde is zijn hele werkwijze anders. Ik geloof niet dat ik bij de merries heb gehoord dat ze geslagen zijn en dat ze een "trofee" zoals de oren hebben meegenomen. Ik vind dit belachelijk! Hoorde in een ander topic al dat het een rage schijnt te worden. Het enige positieve aan dit hele gebeuren is dat de regering er nu niet omheen kan draaien en uiteindelijk meer mensen erop zetten en hogere straffen uitdelen mbt dierenmishandeling/moord...


Ik kom mnet terug van mijn krantenwijk... Ik wilde wat daarin stond (brabantsdagblad) hier neerzetten, maar ik heb een fout gemaakt en dus zelf geen krant, en op de site staat het ook nog niet.. maar hier wat ik onthouden heb...

Ze denken dus WEL dat het dezelfde dader is. En ik geloof dat ze bij de regering er ook eindelijk iets aan gingen doen...
De man die gepakt was in heiloo hoorde niet in het rijtje thuis, maar dat wisten we al.

ECHT ZWAAR triest.. zodra ik het stukkie uit Brabants dagblad kan vinden zet ik het hier neer

Shiloh

Berichten: 19807
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 08:06

Woestein schreef:
Zulke mensen moeten ze niet opsluiten....nee laat ze maar aan mij over en ik denk dat vele wel mee willen doen..en dan doen we even heeeeel langzaam hetzelfde bij hun...
Gatver...


Ik vind dat ze die dader moeten opsluiten en via een virual reality bril elke 2 uur moeten laten ervaren wat die paarden ook hebben ervaart, en dat de rest van zijn leven! kijken of die daar net zo blij van word!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 08:10

Ik had dit ook gelezen en gezien op Omroep Brabant, ik werd er gewoon misselijk en erg kwaad over.. Gewoon de oren afgesneden, ze lieten echt alles zien. Ik zou helemaal doordraaien als ik mijn paard zo in de wei aantref, echt knettergek. Gisteren kon ik wel janken toen ik dat zag. Nee echt misselijk, wat die persoon bij dat paard gedaan heeft moeten ze maar eens bij hem/haar doen. Ik denk dat hij dat ook niet prettig zal vinden.

Voor de brabanders, volgens mij is het vandaag nog op Omroep Brabant, maar toch oppassen het zijn schokkende beelden. Ik vind het wel goed dat ze het zo uitzenden, misschien dat de medemens dan wakker wordt en wat beter op gaat letten. Dit is gewoon niet meer normaal...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 08:18

Ik heb het ook gezien op brabant tv. AFSCHUWELIJK !!! meer kan ik er niet van maken.

Die vent moeten ze gou opsluiten en net als wat ingrid zeg die bril elke 2 uur. En als hij uitendelijk dood moet , HETZELDE ALS BIJ DIE PAARDEN !!! ook zijn oren eraf snijden. Stok in zn neus duwen. Zijn ballen eraf snijden !!!
Mogen ze van mij allemaal doen !!! *LOL*

K*TVENT VAL KAPOT !!! Stoom uit je oren-:(--:(--:(--:(--:(--:(--:(--:(--:(--:(--:(-

lonnie

Berichten: 7857
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:05

Volgens mij denken ze inderdaad dat het dezelfde afschuwelijke dader is (muv die in Heiloo) en dat hij van plaats naar plaats trekt... Ik vraag me echt af wat ik met Rover moet doen, die staat ook gewoon in de wei..Heb er de hele nacht niet van kunnen slapen. ik kan hem nu toch niet ineenkeer binnen gaan zetten omdat er hier in tilburg een of andere gek rondlooopt..hij vindt het namelijk echt niet leuk op stal.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:11

Als ik zoiets hoor dan wou ik dat ze de dader vogelvrij verklaarden. Wat zou ik er een plezier aan beleven om zo iemand met een knuppel helemaal verrot te slaan Boos! . Bah, dat zulke mensen (tja, dit kun je toch eigenlijk geen mensen meer noemen) bestaan... Soms zou ik echt wel het recht in eigen handen willen nemen!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:16

Verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren. Hoop nu dat ze hem toch eigenlijk een keer oppakken.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:24

tis toch niet normaal meer he..... Ach gut
dit moet echt stoppen als we zo doorgaan
blijft er niks meer over en wat is er nou leuk aan ???
dat vraag ik me af.....
zieke personen

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:36

ja het is echt niet normaal weer wat er tegenwoordig allemaal niet gebeurt met die dieren
het ergste is nog dat als er een zo'n malloot rondloopt dat er altijd mensen zijn die denken van he dat gaan we ook proberen. Stelletje mongoolen, afslachten die hap!!!
Echt als ze hem/ haar te pakken krijgen.................

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:46

Ik heb mezelf echt moeten dwingen om te kijken... vond het gewoon verschrikkelijk!!! Haha!

De straf die deze man gaat krijgen is gewoon veeeeel te licht, hij kan gewoon niet zwaar genoeg gestraft worden...

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:48

GAd**& ik klikte net die link aan en zag de foto van dat dooie paard.....hier krijg ik echt nachtmerries van,BAH!!!!
echt als ik die dader(s) te pakken krijg word hij/zij zo gemarteld echt dagen.....weken lang!!!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:51

Daar kan ik nou écht een potje om gaan zitten janken. Ik heb 't filmpje bekeken en het is gewoon GRUWELIJK...
Als ik OOIT zo'n eikel betrap. Ik pak m'n jachtgeweer en schiet een miljoen gaatjes in z'n been.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:01

Ik begrijp nog altijd niet waarom die beesten gewoon blijven staan. Zouden die lui ook werken met zo'n praam of zo? Het is net een of andere sekte of zo. En het zullen wel weer mannen zijn die zulke dingen doen. Het zijn waarschijnlijk verschillende daders. Misschien voelen ze zich geinspireerd door de ander en gaan vervolgens ook over tot dergelijke daden. Aangezien er nooit iemand gepakt wordt, weten ze dat ze er gemakkelijk van af zullen komen. Jammer dat ik zo iemand nooit eens in mijn handen krijg. Ik denk dat ik dan ook ga snijden....

Maar waarom laten mensen hun paarden nog altijd onbeheerd buiten?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:03

Sjezus, vind dit gewoon té ver gaan hoor. Wat bezielt zo'n L*L om een onschuldig paardje, waar mensen veel omgeven, te mishandelen?
W A A R O M ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Boos! Boos! Boos!

Ik vind dit niet normaal hoor. Het kan niet langer zo. En tja wat als ze hem hebben? Mag hij zeker 5 dagen in de gevangenis ofsow?
Ik vind dat wij hem mogen straffen!
Ik zou zijn handen eraf hakken zodat hij het nooit meer kan. Ik zou een stok in zijn reet duwen kijken of hij het ook zo lekker vind. Ik zou zijn oren eraf snijden misschien vindt ie dat ook wel lekker?

Mocht ik ooit zo iemand zien, ik zou niet voor mezelf instaan!

Wat bezielt je om een onschuldig, weerloos dier te mishandelen? Dat vraag ik me af.... T**ring klootzak!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:05

Desiree schreef:
Maar waarom laten mensen hun paarden nog altijd onbeheerd buiten?


Wat moet je dan? Je paard verplicht op stal zetten omdat er zo'n debiel rondloopt?

Of bedoel je wat anders??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:10

Ik bedoel dat je je paard in de gaten moet houden .NAtuurlijk moeten paarden in de wei kunnen, maar ik zou ze 's nachts absoluut binnen halen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:13

Desiree schreef:
Ik bedoel dat je je paard in de gaten moet houden .NAtuurlijk moeten paarden in de wei kunnen, maar ik zou ze 's nachts absoluut binnen halen.


En als je geen stal hebt of niet kunt betalen?
Niet iedereen heeft die luxe!
Sommige paarden kunnen niet eens op stal... Wat dan?

Je kan je paard niet 24 uur in de gaten houden!
Ik zat weleens te denken (omdat er veel wordt ingebroken in mijn wei) om camera's op te hangen maar die dingen zijn veeeeeel te duur...

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:29

ik snap niet wat die mensen bezielt om dit te doen!!
ik moet zeker niet een van deze mensen in mn handen krijgen want ik sta absoluut niet voor mezelf in!
van mij mogen ze precies hetzelfde doen met zo'n vent als hij bij t paard gedaan heeft!! ....en ik geef me vrijwillig op om dat te doen!!

ik kan me hier echt zo kwaad om maken!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:44

Ik word hier heel erg misselijk van, bah wat een zieke geesten. Ik ben heel erg blij dat mijn veulen ergens aan huis staat en 's nachts naar binnen gaat. Wat ik mij nou afvroeg, gebeuren dit soort mishandelingen nu alleen bij paarden, of zijn er meer dieren de klos in deze hoos van mishandelingen?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:45

Jemig wat een rot lui.
Zulke mensen missen echt iets.
Ze mogen ze van mij allemaal de Doodslag geven!
Eventueel op de zelfde manier waarop ze die arme onschuldige dieren mishandelen!
Verschrikkelijk Scheve mond

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:57

Sprintje schreef:
Wat ik mij nou afvroeg, gebeuren dit soort mishandelingen nu alleen bij paarden, of zijn er meer dieren de klos in deze hoos van mishandelingen?


Nee gebeurt niet alleen bij paarden!
Ook bij schapen, koeien, honden, katten e.d. Verdrietig

Bij een man (weet niet waar) gebeurde het ook om de zoveel tijd bij zijn schapen, die werden verkracht en daarna dood gestoken!
Man had aangegeven bij de politie maar die deden er niks aan. Verward Scheve mond
Die man vond het elke keer zo vreselijk, die is 6 weken lang dag en nacht in zijn weiland gaan zitten, helemaal beschut om te kijken wie het deed. Op een avond kwam er een vent, die kleedde zich uit, verkrachte dus een schaap (gatverdamme), en sneed daarna zijn keel door! Die man zat daar in contact met politie en zijn vrouw. Politie kwam dus en heeft hem opgepakt. Bloos!
Die man (die die schapen verkrachtte) zei tegen zijn vrouw dat hij ging hardlopen!!! Het zou je vent maar wezen zeg!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 12:04

Getver! en daarna met z'n vrouw... Misselijk Misselijk Misselijk

Wat mankeerd die mensen in vredesnaam? Zouden ze het ook om de publiciteit doen vraag ik me af, en soort aandacht zoeken? Als zo iemand gepakt wordt mag die voor z'n leven lang opgesloten worden!