Daarnaast, al zou ik. Geen denken aan. Tenzij ze 2x per maand minimaal les nemen op hem/haar, en geen vriendinnen mee nemen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Celiien schreef:Tja moet je maar net die brave pony hebben heh
Daarnaast, al zou ik. Geen denken aan. Tenzij ze 2x per maand minimaal les nemen op hem/haar, en geen vriendinnen mee nemen
__Astrid schreef:TS: wie (heel hard!) zoekt, die vindt!
__Astrid schreef:Celiien schreef:Tja moet je maar net die brave pony hebben heh
De heerlijke contradictie van bokt... Als een meid van 12 een eigen pony wil kopen is het HO! WACHT! Weet jij wel genoeg van paarden? Kan je wel voor een pony zoegen? Zoek je eerst maar een vz pony en kijk dan maar eens verder, want nu een eigen, neeeee dat kan echt niet.
Maar als er dan gevraagd wordt wie z'n pony wil aanbieden moeten ze allemaal 18+ zijn, 10 jaar ervaring (minstens) hebben, al wedstrijd gereden hebben, mee helpen stallen doen, bedrag/maand betalen, ...
Tsja, beetje jammer. Zo had ik ook nooit vz pony's gehad.
Maar hier zijn al genoeg topics over op bokt, dus ga er niet verder op door.
TS: wie (heel hard!) zoekt, die vindt!
wedstrijden rijden en trainen hoeft wcht niet, maar ik wil wel dat degene die erop rijd, niet alleen rond hobbelt maar wil helpen mijn paard ontspannen te laten lopen. En niet rond te sjezen door de bak. En nee, ze betalen bij mij niks, terwijl het een volpension stal is (in de randstad) met drafbaan, stapmolen, paddocks, weide, 2 buitenbanen en een binnenbaan. En nee ze hoeven geen flikker zelf te doen, alleen goed voor mn paard te zijn.
Je kunt het best advertentie's zetten op marktplaats/bokt, dan vind je ze makkelijker dan rondfietsend
Al is het mij toen ik een jaar of 10 was wel een keer gelukt met een vriendinnetje
(wel alleen borstelen, maar het was gelukt
)
Gewoon niet de hoop opgeven
furtje schreef:Een vp is voor mij echt niet alleen rijden hoor. Borstelen en datsoort dingen wel. En ik ben bereid om mij aan afspraken te houden. En uitmesten? Helemaal niet erg, sterker nog ik vind het leuk!

furtje schreef:Een vp is voor mij echt niet alleen rijden hoor. Borstelen en datsoort dingen wel. En ik ben bereid om mij aan afspraken te houden. En uitmesten? Helemaal niet erg, sterker nog ik vind het leuk!
pillow schreef:furtje schreef:Een vp is voor mij echt niet alleen rijden hoor. Borstelen en datsoort dingen wel. En ik ben bereid om mij aan afspraken te houden. En uitmesten? Helemaal niet erg, sterker nog ik vind het leuk!
Dus je zoekt een pony om te rijden. Zet dat dan in je beginpost. Verzorgen is iets anders dan rijden. Iedereen praat over een verzorgpaard/pony maar bedoeld rijden. Apart
maargoed, ik ga samen met mijn vader en vriendin waarschijnlijk vrijdagavond aanbellen, vragen (als het zou mogen) of we een keertje kennis mogen maken!
Dankjewel!
furtje schreef:jaa, hier heb ik zooo lang op gewacht![]()
Dinsdag avond, ik lag in bed (met telefoon) en mijn vriendin (I)vertelde dat ze opzoek was naar een vp. En of ik dat samen met haar wilde gaan doen! ik was helemaal verbaasd, want we hadden net een heftige ruzie enz... achter de rug, en komt zij na bijna een half jaar naar me toe of ik ook een vp wilde?
Ik helemaal happy dat we weer contact hadden (ik had haar eigenlijk best wel gemist...) maar ik wist zo ongeveer zeker dat het niet zou mogen van mijn ouders. Ik zit niet op les, (ik kan wel aardig paardrijden) mag geen eigen pony, en mocht ook geen vp zoeken. Ik vertelde woensdag avond aan mijn ouders dat I samen met mij een vp wilde zoeken. En tot mijn grote verbazing mocht het!!!
![]()
![]()
![]()
Jeetje ik heb het 3 keer nagevraagd, telkens weer een 'ja, als het maar niet ten koste van school gaat'. Ik heb daar echt met tranen in mijn ogen gestaan, vol ongeloof
Die dag erna hebben I en ik 3 uur lang gefietst, (
?) de hele omgeving af naar pony's zoeken. Ik heb er echt zoveel voor over! En ja hoor, aan het einde kwamen we een kleine zwarte (waarschijnlijk een Welsh) en een grote bruine tegen. I en ik keken elkaar aan, en volgens mij dachten we precies hetzelfde. We zijn erachter gekomen van wie ze zijn, maar ik mocht niet aanbellen en ook geen briefje ophangen.
maar ik geef natuurlijk niet op! ik heb heel internet afgezocht naar die naam, helaas ben ik er niet veel wijzer van geworden... Nouja dit is waar we nu zijn, ik dacht dat het misschien leuk was dat jullie kunnen volgen en natuurlijk tips geven! (waar moeten we op letten enz...)
alvast bedankt!
maar ik weet niet in welke provincie je woont? Maar als je in het westen woont kan je aardig lang zoeken
maar ik heb na lang Zoeken gelukkig een verzorgpony
succes met zoeken x liesjexhorse schreef:furtje schreef:jaa, hier heb ik zooo lang op gewacht![]()
Dinsdag avond, ik lag in bed (met telefoon) en mijn vriendin (I)vertelde dat ze opzoek was naar een vp. En of ik dat samen met haar wilde gaan doen! ik was helemaal verbaasd, want we hadden net een heftige ruzie enz... achter de rug, en komt zij na bijna een half jaar naar me toe of ik ook een vp wilde?
Ik helemaal happy dat we weer contact hadden (ik had haar eigenlijk best wel gemist...) maar ik wist zo ongeveer zeker dat het niet zou mogen van mijn ouders. Ik zit niet op les, (ik kan wel aardig paardrijden) mag geen eigen pony, en mocht ook geen vp zoeken. Ik vertelde woensdag avond aan mijn ouders dat I samen met mij een vp wilde zoeken. En tot mijn grote verbazing mocht het!!!
![]()
![]()
![]()
Jeetje ik heb het 3 keer nagevraagd, telkens weer een 'ja, als het maar niet ten koste van school gaat'. Ik heb daar echt met tranen in mijn ogen gestaan, vol ongeloof
Die dag erna hebben I en ik 3 uur lang gefietst, (
?) de hele omgeving af naar pony's zoeken. Ik heb er echt zoveel voor over! En ja hoor, aan het einde kwamen we een kleine zwarte (waarschijnlijk een Welsh) en een grote bruine tegen. I en ik keken elkaar aan, en volgens mij dachten we precies hetzelfde. We zijn erachter gekomen van wie ze zijn, maar ik mocht niet aanbellen en ook geen briefje ophangen.
maar ik geef natuurlijk niet op! ik heb heel internet afgezocht naar die naam, helaas ben ik er niet veel wijzer van geworden... Nouja dit is waar we nu zijn, ik dacht dat het misschien leuk was dat jullie kunnen volgen en natuurlijk tips geven! (waar moeten we op letten enz...)
alvast bedankt!
Heel leuk voor je!maar ik weet niet in welke provincie je woont? Maar als je in het westen woont kan je aardig lang zoeken
maar ik heb na lang Zoeken gelukkig een verzorgpony
succes met zoeken x