Dierbaarste wat je hebt van..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:31

Fotos,herinneringen en een ingevlochten pluk manen waar het infuus aan vastgemaakt zat vlak voor ze op de operatietafel stierf Verdrietig .
Ook heb ik een tatoeage van haar hoofd op mijn schouderblad(3 maanden voor haar onverwachte dood laten zetten)
Deze is me erg dierbaar!

Ook heb ik een schilderij laten maken met daarop de 4 hoofden van mijn paardjes.
Mijn eerste paardje(die er niet meer is)staat boven en de andere 3 komen in een v vorm eronder.
Dit schilderij zal een mooie herinnering zijn als de tijd zal komen dat ik alle paardjes verloren ben(hopelijk duurt dit nog lang!)

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:59

Ik heb foto's en herinneringen.
Ik geloof ook nog een hoefijzer.
En dan nog wat dingen die ze om of aan heeft gehad maar dat is niet echt dierbaar...

scallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:57

Een ingekaderde foto en een vlechje van haar staart..

Ik pak die staart nog regelmatig uit Verdrietig

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:52

Een hele mooie foto van de keuring met kampioenslint om!
En eentje als veulentje, echt heel schattig. Vrijdag kwam er weer een tandje uit, dus heb ik er nu 2 van Silly.

Van mijn pony heb ik nog een kies en een hele grote stapel foto's, en haar staart (jaja, zonder wortel natuurlijk...).

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 13:11

Van mijn oude pony heb ik nog een halster en haar naambordje. Van mijn pony die ik nu heb een oud halster en natuurlijk haarzelf.
Van een paard waar ik helemaal gek van was heb ik nog een hele mooie foto, vind ik zelf, die niet zo lang voor zijn dood is gemaakt..

[edit] En natuurlijk heb ik ook hele zooi foto's Haha! [/edit]

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:07

van mijn vorig paard Flup (verkocht) heb ik enkel foto's en natuurlijk niet het minste, herinneringen.. Van Pablo die begin deze maand overleden is(voor foto's zie profiel) een paar foto's en heb al mijn moed bijeen geraapt om een stukje van zijn manen af te knippen, dat steekt nu nog steeds in mijn portefeuille, ook al bekijke sommige mensen mij raar met dat stukje haar Haha!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 14:09

ahhhhhhh wel zielig hoor ik vind het voor iedereen zielig die zoiets meemaakt met een paardje die verkeerd word geboren

Moonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 15:32

Een pluk manen van Moonlight, meer eigenlijk niet.. behalve dan foto's.. Verdrietig

Arno24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:27

Gelukkig leven beide paarden van mij nog en daarnaast vooral veel foto's Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:00

Naast de herrineringen heb ik van 1 paardje alleen nog een bker die hij "gewonnen" heeft als beste veulen van de markt, toen we hem gekocht hadden....Hij had een ongeluk gehad op stal en binnen een uur stond hij al op trailer voor noodslacht, ik had gewoon geen tijd om een plukje manen af te knippen Huilen
Van een ander paardje heb ik het veulen nog, de merrie overleed toen het veulen 2 weken oud was...dit veulen is me dus heel dierbaar, ondanks dat ze niet op haar moeder lijkt (zij was schimmel en het veulen is bruin..)

Van de paardjes die ik verkocht heb, ook alleen herinneringen...
Van de bovenstaande paardjes wel foto's gehad, die helaas weg zijn nadat de pc gecrashed is Verward

Van de paardjes die nog bij ons wonen heb ik foto's op cd-rom staan

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:10

Mijn fotos... En van beiden heb ik een plukje staart (van Gen ook nog eens manen).

Ik heb een ketting van Tancreda om mijn nek. Ik kan niet de deur uit zonder het kettinkje. Hij gaat niet mee in bad, niet onder de douche, niet mee zwemmen. En hang hem snachts aan een fotolijstje van haar.

Ik vroeg haar een week voordat ze werd afgemaakt, en ik het kettinkje had, voor de gein of ze hem wou bezegelen met een kus...

Ik hield hem voor haar, en ze gaf hem een lekkere lebber. Hij gaat dus nooit gewassen worden...
Hij is heel speciaal voor mij geworden, en raakte volledig in paniek toen ik hem een keertje kwijt was... Gelukkig vond ik hem snel weer terug, ik kan niet zonder...

De fotos zijn ook heel belangrijk voor mij. Ik kan niet zonder mijn fotos, en moet er niet aan denken dat ik ze ooit zal kwijtraken Scheve mond

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:46

Zo als ik dit allemaal hoor,ben ik blij dat ik mijn paarden nog heb!

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:24

foto album,leerhalster met naamplaat,jaarling merrie dit was het kind van mijn bollebol zoek haar geregeld nog op .

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:19

Escala is er gelukkig nog en dat mag van mij nog heel heel lang zo blijven...maar ik weet wel wat het dierbaarste is dat ik van haar heb (samen met Scaaltje zelf), dat is natuurlijk Eclipse, Escala's zoon Lovers . Mijn lieve pukkies... er hangt dan ook een grote foto van mijn 2 lieffies (mams lekker aan het eten en Clips lekker tegen mama aan aan het leunen) boven mijn bed hangen.

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 10:40

Wie mij altijd heel dierbaar is geweest en nog steeds is is de Moeder van mijn hengstje !!

Daarom ben ik ook zo blij met haar zoon dan heb ik altijd nog een stukje van haar bij me !!

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:22

Ik heb van m'n lievelings paard wat onverwachts verkocht moest worden een pluk manen (staart is te kort voor aan te knippen bij een trekpaard Haha!)
En van die andere paarden alleen maar foto's en de prijzen wat ze hebben gewonnen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 11:22

Zonder twijfel de herinneringen.
De enige spulletjes die ik heb, zoals een hoefijzer, plukje staart, litteken, tandje, hebben allemaal een verhaal. Ook sommige foto's. Zoals de foto's die gemaakt zijn op Herc's afscheidsritje. Daar zit nu dan ook een dubbele herinnering aan.
Van Herc heb ik nog een paar nagels uit zijn ijzers. Van Hamara heb ik nog een plukje manen.
Foto's zijn belangrijk om niet te vergeten hoe ze er precies uitzagen, maar de herinneringen aan de malle verhalen etc, die zijn wel het dierbaarste wat ik heb.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:32

Mijn Herinneringen , foto's en het veulen halstertje van mijn vorige pony
die hangt in mijn bijkamer aan de meur met een een mooie foto erbij

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:41

Me lieve kat Lovers !
of ben ik dan raar

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:39

Mijn paard, mijn vriendinnen en mijn familie Lovers

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:56

Het dierbaarste dat ik van Banjer heb (en ook van mijn honden) zijn de foto's, plukjes manen (en van de honden vacht), herinneringen en tattoo's van ze... Lachen

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:11

Uhm, de foto's, herinnering...
Van mijn fjord die ik vroeger had, had ik een halster wat me erg dierbaar was. HELAAS zijn er van die mensen die NIET met hun poten van je spullen af kunnen blijven Boos! dus dat is gejat!
Van Aman heb ik fijne herinneringen. En er zullen er nog vele volgen (herinneringen) Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:22

Cody schreef:
Ik heb van IJsco het derde oor bewaard Lachen
(luisteren deed ze toch al niet, dus dat kon geen kwaad Haha!)

Wat is dat???

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:28

dat is naar mijn weten het stuk achter de oren, wat je wegknipt voor het hoofdstel en halster.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:35

Ik heb van Jordy nog allemaal spullen, maar die gebruik ik nu voor mijn andere paard.
Het enige wat ik niet voor mijn andere paard gebruik, wat van Jordy is geweest, is een dekje met z'n naam erop..
Die ga ik ophangen in mijn kamer..
Ook heb ik een tekening van hem laten maken door Natascha hier op bokt, die hangt in mijn kamer..