op die voorlaatste foto zitik idd scheef, maar op die andere is misschien omdat ik zo'n dikke jas aan had, ik zat scheef of die voorlaaste foto omdat granny nogal zenuwachtig was doordat ik juist achter het broodje moest gaan. Hoe ik erbij kom om zo scheef te gaan hangen op dat moment weet ik niet.

Waarschijnlijk hang ik wat achterover omdat ik op springmaat zat en omdat we een wandeling hadden.
Je mag hier zeggen van de fotos wat je wilt hé

Héy indra, alleen Kimmy en Ottawa, kimmy's zoon zijn er nog.
Tacha heb je waarschijnlijk ook gekend hé, dat was die gevlekte pony.
En van de paarden op je lijstje is er alleen nog maar Lady.
Met de pony's weet ik niet goed wat er met ze was maar Dorus had iets verschrikkelijks aan zijn rug. Erna heeft in de weide een ongeluk gehad, Ze was te snel aan het galopperen en ze in tegen de draag gelopen en ze hing was met haar staart en ze heeft dan nog een klop van een ander paard gekregen. Denk dat haar been gebroken was; erna was ook een superpaard hé die was zo een beetje van Roger.
En van de rest weet ik het ook niet maar Figaro moet je ook zeker en vast gekend hebben.
Ann Jaxens geeft les aan de pony's en Roger aan de paarden. Ik heb dus les van Roger.
Een paardezegening is iets wat gebeurd op sint elooi of sint hubertus. Dan gaat de manege naar de kerk of komt de piester naar de manege met een altaar dat dan in de bak staat.
Dat is er eerst een mis waarin er stukjes brood gezegend worden en nadien gaat de pastoor dan nog met die borstel in wijwater en zwaait ie daarmee zodat de pony's een beetje weiwater op hun hoofd krijgen en dan mogen ze een gezegend broodje eten.