Equita schreef:In België heb je in Laarne The Old Horses Lodge. Op hun website staat best veel informatie
klopt helemaal en staan ook erg leuke en bruikbaren paardjes tussen alleen die doen de paarden niet naar nederland plaatsen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en toen ik aangaf dat ik liever dingen als zakken voer & hooi etc. wilde kopen voor de paarden die ze nog hadden staan vonden ze dat een super idee. Vond ik zelf ook fijner dan gewoon het geld geven (wat ook aan de paarden besteed zou worden, ben ik zeker van, maar gewoon het idee).
Heb ik niks voor moeten betalen. Wel zijn ze pony zelf komen brengen, omdat ze wouden controleren of hij echt terecht kwam waar ik zei. En of alles voldeed aan de afspraken.
iza_things schreef:Je hebt ook nog paard zoekt baas. Ze werken ongeveer hetzelfde als een katten- of hondenasiel. Het paard blijft officieel eigendom van de stichting en je moet een vergoeding betalen voor de kosten die ze maken zodat ze in de toekomst meer paarden kunnen redden.
https://www.paardzoektbaas.nl/
Je mag er mee op wedstrijd, je mag er alleen niet mee fokken/verkopen.