Citaat:Het is altijd makkelijk om verwijten te maken aan iemands adres
Mee eens maar doen we dat nu niet met z'n allen naar het betreffende bestuurslid?

Aangezien ik mede onderwerp ben (de betrokken fotograaf) wil toch even wat rechtzetten.
Ik kreeg van Napoleon en van Laurae los van elkaar de vraag of wij van www.paardenfoto.nl fotos wilde komen maken. Ik ken ook het betreffende bestuurslid erg goed. Laurae schreef me dat het bestuur mij al gevraagd had. Dat klopte dus ook wel, maar dat verzoek had mij door een storing niet bereikt Ik dacht dat de mail van Napoleon namens het bestuur was gestuurd. De reden dat ik vervolgens met het bestuurslid dat ik wel kende contact opnam en haar vroeg of het verzoek van Napoleon namens het bestuur was gedaan was heel simpel:
Als er door een misverstand twee concurrerende fotografen worden gevraagd wordt een van die twee

Het bestuurslid reageerde inderdaad wat overdreven naar Napoleon toe, en dat ze nu even geen zin heeft in gezeur kan ik me héél goed indenken. Alle lezers van dit topic moeten maar van mij aannemen dat als ze alle in en outs weten ze een heel ander beeld zouden hebben dan nu van haar geschetst wordt het is echt heel

Maar nou even wat luchtigers, hoe vind je de fotos geworden? Ze staan ook on-line!
De topicstarter:

Goed achterbeengebruik:

De buigcentrale pas de deux

en de zwarte lippizaner die na haar kür demonstratie nog een toegift gaf en een heuse capriool demonstreerde! (hier de inzet)

Meer fotos op http://www.paardenfoto.nl