Gatver, eeuwige haat en nijd binnen vereniging!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 03:08

Citaat:
Het is altijd makkelijk om verwijten te maken aan iemands adres

Mee eens maar doen we dat nu niet met z'n allen naar het betreffende bestuurslid? Verward

Aangezien ik mede onderwerp ben (de betrokken fotograaf) wil toch even wat rechtzetten.

Ik kreeg van Napoleon en van Laurae los van elkaar de vraag of wij van www.paardenfoto.nl fotos wilde komen maken. Ik ken ook het betreffende bestuurslid erg goed. Laurae schreef me dat het bestuur mij al gevraagd had. Dat klopte dus ook wel, maar dat verzoek had mij door een storing niet bereikt Ik dacht dat de mail van Napoleon namens het bestuur was gestuurd. De reden dat ik vervolgens met het bestuurslid dat ik wel kende contact opnam en haar vroeg of het verzoek van Napoleon namens het bestuur was gedaan was heel simpel:
Als er door een misverstand twee concurrerende fotografen worden gevraagd wordt een van die twee Boos! Boos! Boos! Boos! en dat is dan degene die niet door de organisatie is gevraagd.

Het bestuurslid reageerde inderdaad wat overdreven naar Napoleon toe, en dat ze nu even geen zin heeft in gezeur kan ik me héél goed indenken. Alle lezers van dit topic moeten maar van mij aannemen dat als ze alle in en outs weten ze een heel ander beeld zouden hebben dan nu van haar geschetst wordt het is echt heel Huilen Huilen wat ze de afgelopen tijd heeft meegemaakt. Dit staat helemaal los van dit incident en is geen onderwerp om hier uitgebreid te bespreken maar het verklaart wel haar gedrag. graag dus een beetje Ach gut naar elkaar

Maar nou even wat luchtigers, hoe vind je de fotos geworden? Ze staan ook on-line!

De topicstarter:
Afbeelding

Goed achterbeengebruik:
Afbeelding

De buigcentrale pas de deux

Afbeelding

en de zwarte lippizaner die na haar kür demonstratie nog een toegift gaf en een heuse capriool demonstreerde! (hier de inzet)
Afbeelding

Meer fotos op http://www.paardenfoto.nl

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:41

Don marcello, wat er ook gebeurd is, het is niet netjes hoe aanvallend ze reageert......... nu blijkt dat dit op een misverstand berust lijkt het mij dat ze ook haar excuses aan kan bieden.

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:50

Don_marcello schreef:
Alle lezers van dit topic moeten maar van mij aannemen dat als ze alle in en outs weten ze een heel ander beeld zouden hebben dan nu van haar geschetst wordt het is echt heel wat ze de afgelopen tijd heeft meegemaakt. Dit staat helemaal los van dit incident en is geen onderwerp om hier uitgebreid te bespreken maar het verklaart wel haar gedrag. graag dus een beetje naar elkaar

Ja maar napoleon kan er niets aan doen dat dit gebeurt is (neem ik aan) dus een klein excuus van haar kant kan echt geen kwaad. Ze moet zich niet afreageren op mensen die er niets mee te maken hebben.

Mooie foto's Cheese! by the way

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:02

Ik ben toch van mening, dat wat je privé ook meemaakt, je je nog altijd niet hoeft af te reageren op je omgeving... En al helemaal niet op mensen die geen idee hebben dat je privé heel wat aan je hoofd hebt...

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:23

natalie schreef:
Ik ben toch van mening, dat wat je privé ook meemaakt, je je nog altijd niet hoeft af te reageren op je omgeving... En al helemaal niet op mensen die geen idee hebben dat je privé heel wat aan je hoofd hebt...

Dat wou ik zeggen.... Haha!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:54

Great minds think alike Knipoog

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:12

Mooi jasje trouwens Knipoog en ik zie geen gebroken as meer in de rechter voorhoef, dus ook een goeie hoefsmid!

Soms denk ik bij sommige topics dat het geen zin heeft om het op internet te zetten, omdat je er niets mee wint. Gelukkig is dankzij de getalenteerde fotograaf heea rechtgezet, dus ik denk dat dit topic wel op slot mag.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:06

Prima schreef:
Soms denk ik bij sommige topics dat het geen zin heeft om het op internet te zetten, omdat je er niets mee wint.

Soms kan het een hele opluchting zijn om even je frustraties te kunnen uiten. En win je er wat mee, doordat je jezelf beter voelt als het van je afgeschreven hebt.
Daarbij, kunnen anderen het een en ander relativeren, mocht je ten onrechte boos zijn. Wat hier volgens mij helemaal niet aan de orde is.

Verder ben ook ik van mening, dat je privé omstandigheden niet op je omgeving af moet reageren, zeker zolang je omgeving er geen weet van heeft en/of er niets mee te maken heeft.
Heb je het er toch te moeilijk mee, denk ik dat je de eer aan jezelf moet houden en je (tijdelijk) terug moet trekken van dit soort dingen.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:50

Richtje schreef:
Wat hier volgens mij helemaal niet aan de orde is.

Laat ik zeggen dat jullie daar niet over kunnen oordelen omdat je niet het hele verhaal kent en de situatie niet zo is als deze nu lijkt hier op bokt. Daarmee vind ik dit topic ook welletjes en vraag net als Prima om een slot!

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:53

regine schreef:
Laat ik zeggen dat jullie daar niet over kunnen oordelen omdat je niet het hele verhaal kent en de situatie niet zo is als deze nu lijkt hier op bokt. Daarmee vind ik dit topic ook welletjes en vraag net als Prima om een slot!

Hoe is ie dan wel... want daar komt niemand mee! dus kun je ook niet van ons verwachten dat we anders oordelen dan over hoe de situatie hier vermeld staat...

en een slotje... tja is dat niet aan de topic starter.... misschien heeft die er nog geen voldoening mee.

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:14

Ach ja ik vind de paardenwereld er sowieso eentje van haat en nijd, hier in de buurt wel in ieder geval. Al dat geroddel....gatver, walg ik echt van. Maar ja, gewoon negeren. In jouw geval niet zo makkelijk helaas, maar lekker links laten liggen dat soort personen als het even kan, die zijn de moeite gewoon niet waard.

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:17

peeky schreef schreef:
Ach ja ik vind de paardenwereld er sowieso eentje van haat en nijd

Daar heb je helemaal gelijk in. En ik denk dat dat overal wel is. Iedereen heeft altijd een afgunst op iemand... maar vaak is die afgunst op de punten waar men zelf te kort komt.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:39

peeky schreef:
Ach ja ik vind de paardenwereld er sowieso eentje van haat en nijd, hier in de buurt wel in ieder geval. Al dat geroddel....gatver, walg ik echt van. Maar ja, gewoon negeren. In jouw geval niet zo makkelijk helaas, maar lekker links laten liggen dat soort personen als het even kan, die zijn de moeite gewoon niet waard.

Hier kan ik het, helaas, alleen maar helemaal mee eens zijn Scheve mond

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 11:47

Marcel, ik ben heel blij met de foto's Cheese! Ze hebben een mooi plekje gekregen en ik neem nog contact met je op over een nabestelling

regine"]
[/quote]

Laat ik er dan even aan toevoegen dat er ook bijna niets van mijn situatie bekend is en dat er nu 1 iemand het hand boven het hoofd word gehouden zonder dat er naar mijn verhaal word gevraagd! Dit is al vaker gebeurd binnen deze vereniging en het word nu gewoon irritant, wees dan open en duidelijk, maar ga geen dingen verzwijgen

En wat betreft de situatie, dan moet je je tijdelijk uit het bestuur terug trekken als je niet in staat bent zakelijk en prive te scheiden. Ze voelde zich namelijk wel geroepen om mij die mail te sturen maar toen ik om opheldering vroeg bleef die uit stuur me dan ook geen mail namens het bestuur......

Trouwens je moest eens weten wat ik allemaal heb meegemaakt de laatste 3 maanden daar lusten de honden ook geen brood van en was/is voor mij ook allemaal heel verdrietig en naar, is dat dan een reden om lelijk en rot tegen andere mensen te gaan doen die niets van de situatie afweten????? Dacht het niet, van mij word ook verwacht dat ik normaal functioneer!

Overigens Regine vind ik het gewoon een stelletje mensen die lekker achterbaks zijn, ze lachen lief in je gezicht en doen schijnbaar normaal tegen je, maar vervolgens word er wel als iemand vraagt: "jij bent Tessa?" "nee zeg, gelukkig niet!" gezegd, ook niet echt vriendelijk toch als leden onder elkaar en al helemaal niet met zo'n klein stamboek toch?:?

[quote="peeky schreef:
Maar ja, gewoon negeren. In jouw geval niet zo makkelijk helaas, maar lekker links laten liggen dat soort personen als het even kan, die zijn de moeite gewoon niet waard.

In mijn geval heb ik er lang met andere mensen over gesproken (vader en vriendinnen) en tot de conclusie gekomen dat ik de laatste wedstrijd nog meerij en dat ik daarna mijn tijd en energie aan iets anders ga besteden i.p.v. aan dit "clubje". Gelukkig waren mijn vader en ik het daar over eens want voor hem is het extra moeilijk omdat hij nu nog de sponsor is van deze "wedstrijden"...............

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 12:26

Go girl!!!! Haha!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:30

Lijkt me een heel goed besluit om deze club achter je te laten
Jammer dat dat soort dingen, zo moeten verlopen Scheve mond