loly schreef:Ik zou geen tuiger kopen niks voor mij
Ah dat is hem kon er niet op komen maar een tuiger ook niet idd!
Arabieren vind ik dus wel weer mooi, alleen zijn van zo druk dat is ook niks voor mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alexandra_ schreef:Ik zou nooit een fjord kopen, of een KWPN'er, ik hou van aparte kruisingen en/of kleuren e.d.
Maargoed, voor ik mijn paard kocht zei ik altijd: "Géén merrie, géén arabier en ik wil ook géén donkerbruine" 3x raden wat voor paard ik nu heb. haha

Kuggur schreef:Arabieren heb ik altijd vrij lelijk gevonden, vooral die met een gepronceerde dish (sorry).
Maar mijn rasvoorkeuren zijn irrelevant voor mijn paardenkeuze, of je het leuk vind of niet, er zijn hier alleen ijslanders te krijgen.
Cayenne schreef:Ik zie dat veel mensen een compleet ras over een kam scheren. Er zijn ook rustige arabieren zonder enorme dish en er zijn ook KWPN'ers die alles behalve saai zijn.

Cayenne schreef:Ik zie dat veel mensen een compleet ras over een kam scheren. Er zijn ook rustige arabieren zonder enorme dish en er zijn ook KWPN'ers die alles behalve saai zijn.