Ik moet vandaag afrijden (B-E)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:52

En.....? *ik = benieuwd Haha!*

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:02

en en ikke ook......

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 18:07

Lieve boikkers,

Ik heb het niet gehaald. Bij het uurtje les van te voren was ik rustig. Om 14.55 werden we opgeroepen om naar boven te komen. Ik moest een aantal dingen vertellen over de hoogte, lengte van de aanhanger. Ik had dit echt super uit mijn hoofd geleerd, ik wist de hoogte niet meer. Ik had per ongeluk een andere afmeting genoemd. Toen een vraag over de remmen. Dat wist ik wel. Het was niet zo erg dat ik een ding fout had. Toen gingen we naar buiten en ik moest de auto er voor zetten. Ik kreeg dat ding er niet eens voor, drie keer aanhalen. Aankoppelen, ging goed. Maar mijn instructeur zag al dat ik wit weg trok. Ik heb normaal nooit zo'n last van zenuwen. Gewoon goede spanning.
Ik reed weg van het CBR terrein en ja hoor eerste fout. Een bromfiets over het hoofd gezien. Geen ingreep, ik kon er nog net voor. Het was gewoon slordig. Daarna ging het een tijdje wat beter.
De bijzondere verrichting, nog een ramp scene. Ik draaide door de zenuwen de verkeerde kant op. Wat een trut! Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik kon dit al lang. 100.000 keer thuis geoefend! Ik jank er nu nog om Huilen .
Voor de rest vond hij dat ik op sommige stukken te veel in hield en andere gedeeltes te vlot reed. Hij had ook wel gelijk, ik kan de arme man niks kwalijk nemen.
Eerst dacht ik ach ja volgende keer beter. Maar toen ik later mijn vriend belde moest ik echt hard huilen. Ik denk dan gelijk dat ik toch niks kan.

Het gaat me daarnaast weer veel geld kosten, wat ik niet heb.
Ik heb het wel al voor de tweede keer aan gevraagd. Normaal februari, maar iemand anders was verschoven dus nu kan ik in januari weer. In ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:11

Ontzettend rot!! Boos!
Als je heel erg nerveus was, kan ik je propanolol aanraden. Dat is een beta-blokker die ik van de dokter voorgeschreven kreeg nadat ik voor de 7e keer moest afrijden, en het elke keer weer verpestte door mijn afschuwelijke zenuwen. Met die pillen op reed ik als een zonnetje, had geen zenuwen, was heel rustig dus, misschien een optie?

Iig, ik leef met je mee, ik weet hoe ontzettend k u t je je nu voelt..

Loena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:15

Wat ontzettend kl*te zeg!! Als je nerveus bent kan je idd de gekste dingen doen..
Kan mij goed voorstellen hoe je je voelt! En het kost een boel geld..

Hoop dat het de volgende x wel goed gaat..

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:35

Wat vervelend Boos!
Ik heb nog nooit m'n rijbewijs hoeven halen maar ik kan me voorstelklen hoe k*t dat is.
Nouja veel sterkte ermee Ach gut

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:47

Arghh wat vervelend! Kan me goed voorstellen dat je zo baalde...

Voor de volgende keer alvast heeeel veel succes!

_Astrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:08

balen voor je zeg in ieder geval heel veel succes de volgende keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:50

Dat is balen Scheve mond
Gelukkig kun je in januari al weer, dat scheelt weer lessen.
Kun je thuis/op stal niet oefenen met (bochtje)achteruit rijden?

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 22:43

Ik heb al heel veel thuis geoefend. Ook op het industrieterrein. En geloof me, ik kan het echt wel. Ik zal het ook nog wel oefenen, maar het lag gewoon aan de spanning. Dus misschien dat ik eens aan de middeltjes moet gaan...

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:01

Ach gossie, dit vind ik nou echt sneu voor je.
Als je het nou gewoon niet kunt.... oke, dan houdt het op, niks aan te doen.
Maar juist als je het wel kunt maar alles mislukt vanwege de zenuwen, dat is echt zwaar ellendig.
Neem een lekkere borrel en in januari is het nieuwe ronde - nieuwe kansen Ach gut

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:52

Hee Fab wat jammer, tussen het oefenen door ook maar ontspanningsoefeningen doen de komende tijd Haha! En de volgende keer meer succes! Komt heus wel goed!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 00:11

Fabiënne1 schreef:
Ik heb al heel veel thuis geoefend. Ook op het industrieterrein. En geloof me, ik kan het echt wel. Ik zal het ook nog wel oefenen, maar het lag gewoon aan de spanning. Dus misschien dat ik eens aan de middeltjes moet gaan...

Geloof me, ik wil je echt niet aan de drugs helpen Tong uitsteken , maar ik ben dus 6x (!!!!!!!!!!) gezakt door die kleute zenuwen. Dankzij die propanolol was ik zenuwenvrij en toch scherp.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:08

He wat rot, maar het gaat vast goed komen de tweede keer!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:48

Ah wat rot voor je zeg! Ach gut
Ik ga vast voor je duimen in januari

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:02

Sorane schreef:
Ah wat rot voor je zeg! Ach gut
Ik ga vast voor je duimen in januari

ikke ook, dan gaat het vast beter!!

jammer dat het nu niet lukte Ach gut

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:37

volgende keer beter!! Heel veel succes, ik ga volgend jaar ook op les voor de aanhanger, ik ben benieuwd!!!