Ervaring met Equiwishes???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen_vA

Re: Ervaring met Equiwishes???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 21:27

Op deze manier voor mij ook zeker eenmalig geweest... hoop dat ik het nog voor eind deze maand binnenkrijg ivm een fotoshoot... (had het afgelopen weekend al willen hebben voor een shoot... is dus niet gelukt, terwijl ik 1,5 maand geleden betaald heb en de bevestiging hiervan heb gekregen)

sersansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 14:24

Ivm met de lange wachttijd heb ik diverse malen gemaild. Door diverse problemen verliep het niet helemaal gladjes, maar uiteindelijk heb ik de mooie producten netjes thuisgestuurd gekregen. Het duurde uiteindelijk wel 3 maanden en voor mijn geduld kreeg ik een mooi halster extra kado.

Marleen_vA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 14:36

Ik heb uiteindelijk mijn spullen te laat binnengekregen en de set niet kunnen gebruiken voor de fotoshoot. Wel heb ik het uiteindelijk binnengekregen na meerdere keren vragen of ik het überhaupt nog ga ontvangen. ik bestel daar niet meer ondanks dat het product wel heel netjes is wat ik ontvangen heb.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 14:54

Sja... heb een speciale touwhalster voor m'n merrie daar besteld... én betaald, ruim 14 dagen geleden.
Alleen bestellingsbevestiging gehad, verder niks.

Vandaag maar eens gemailed, maar nog geen enkele reactie terug.

Ik geef ze nog even de kans om te reageren en/of te leveren, alvorens nijdig te worden.....

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 15:00

op de homepage staat duidelijk dat de levertermijn vertraging oploopt en tussen de 18 en 22 werkdagen is(dus weekends niet meegerekend),+ binnen een goeie week gaan ze op vakantie,dan wordt de levertermijn nog een week langer?

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 15:05

Right, dus ik zal nog wat geduld moeten oefenen. Ik heb dat bij mij bestelling overigens niet op de homepage zien staan (maar dat kan aan mij liggen).

Happyfeet2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 15:46

Geen ervaring mee. Wel zie ik op de homepagina van hun website staan dat de verzending binnen 18 of 22 werkdagen verzonden wordt. Werkdagen, weekenden tellen dus niet mee. Ze zijn binnenkort ook op vakantie (zie homepagina) dus hou daar ook rekening mee als je wil bestellen.

Weet niet of ze het altijd zo aangegeven hebben op hun homepagina, of dat ze dit (na aanleiding van dit topic misschien) veranderd hebben. Wel netjes dat ze het vermelden in ieder geval :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 17:36

Dit hebben ze altijd al aangegeven toen ik een jaar geleden daar spullen heb besteld stond het ook altijd al op de sie vermeld! Geduld hebben is lastig hihi

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 17:48