Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dan denk ik ook; wow, vandaag hoef ik gewoon even niet
(mag het na 15 jaar?
)
Is echt pokke versleten maar heb het nu in de kast hangen om het te sparen... Maar deze zomer gaat ze er toch weer lekker mee buiten, heb zulke fijne herinneringen aan dat ding
xSlvna schreef:Ja toch vuurneon, als jij hem die dag niet vrolijk kan maken mag een ander het best doen hè!![]()
En ik vind het hartstikke leuk om weer een foto van een kind met mijn pony te zien waar ze lekker staan te knuffelen en mijn pony tevreden kijkt.

)
neem gerust mee met iemand. Als je maar wel even de bijrijdster inlicht, dat zij straks niet voor een lege wei staat
xSlvna schreef:Waarom ik een paard heb? Zeker niet om 7 keer in de week het dier alles te geven wat ze leuk vind (denk aan stapritjes, uren lange poetsbeurten, net-niks hoeven doen onder het zadel) terwijl ik het niet leuk vind. Daarbij hoef ik de dingen waarvan ik houd niet 7 dagen in de week te zien, gatverdamme.
Het is geen brommer.
Niet zomaar iedereen op mijn paard, maar wat spullen betreft: prima, zo lang men het gewoon vraagt/achteraf even aangeeft en ik ze in dezelfde staat terug krijg be my guest