onderbroeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:50

Ik heb het ook eens gehad. Kwam bij een bedrijfje genaams Patricia vandaan. Erg vaag. Ik heb er meteen een punt achter gezet. Ik ga wel naar Hunkemoller toe, op internet ondergoed bestellen vind ik een beetje ver gaan. Tenzij je iets speciaals wil natuurlijk Schijnheilig

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:22

Hmz, die praktijken zijn anders wel verboden door het WHPC (wetboek handelspraktijken en bescherming van de consument).
Daar staat namelijk in dat je niets mag sturen, indien de consument er uitdrukkelijk om gevraagd heeft.

In België is dit in ieder geval zo, en ik denk dat die regels van het WHPC in Nederland ook wel gelden.

mjet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:37

morgen komt er iets over op tv. zag ik net in een flits.

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:04

* gratis onderbroeke *

whaha ...a;tijd mooi meej genomen Tong uitsteken

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 12:49

Sorane schreef:
Ik heb het ook eens gehad. Kwam bij een bedrijfje genaams Patricia vandaan. Erg vaag. Ik heb er meteen een punt achter gezet. Ik ga wel naar Hunkemoller toe, op internet ondergoed bestellen vind ik een beetje ver gaan. Tenzij je iets speciaals wil natuurlijk Schijnheilig

Mijn zusje Patricia (xxPatriciaxx) zegt dat ze geheel onschuldig is.

Ik geloof dat door een stomme fout van het bedrijf je die onderbroeken helemaal niet hoeft te betalen, je hebt er immers ook niet om gevraagd. De mensen die in het publiek zaten bij Radar (of Kassa want het was met Felix Meurders) werd verteld dat ze niets hoefden te betalen en dat ze gewoon alle ondergoed mogen blijven ontvangen maar misschien heeft het bedrijf zijn reglement inmiddels wel aangepast...

Anders wil ik ook wel gratis onderbroeken! lol!