Die ken ik ja, maar die werken bij mij ook niet. Veel te omslachtig. Dan maar idd die pincode verstoppen in een telefoonnummer of postcode o.i.d.
angelke
Geplaatst: 10-12-03 15:24
Ik was eens met de pinpas van mijn moeder gaan shoppen (als ik te veel kocht mocht ik terug betalen ). En in de winkel twijfelde ik ineens, tussen drie dingen, dus nadat de eerste keer fout was (en er een hele wachtrij achter mij was) ik daar dus gebeld naar huis, dan nog eens geen verbinding en uiteindelijk dus wel. Man, schaamde me dood!
flashyjac
Geplaatst: 10-12-03 15:30
Hmm waar ken ik dit van. Ik was laatst in de C1000. Inkopen voor een klein feestje gedaan dus ik had echt de hele band vol. Ik wilde dus vrolijk gaan pinnen, sta ik daar ineens te twijfelen... sh*t, ik weet het écht niet meer. Ik word nooit rood, maar toen.. Ik had gelukkig nog drie pasjes, waarvan eentje met een hele simpele pincode. Die wist ik nog wel, maar dat was 'maximum bereikt'. Een andere pas dan maar. 'Pincode onjuist'. Ik werd er niet goed van. Bij de derde poging ging het ineens goed. Niet te geloven. Ik heb de pincodes ook niet door elkaar gehaald, want ze zijn heel verschillend. Maar op dat moment wist ik het echt even helemaaaal niet meer. En zo stom, want ik heb ze al jaren en heb ze ook nooit ergens opgeschreven, omdat ik het altijd wel wist. *oeps*
Nathalie
Geplaatst: 10-12-03 15:47
Ik ben dus ook mn pincode vergeten. Ik weet 2 cijfers nog, omdat ik daar een ezelsbruggetje voor had verzonnen. Maar die andere 2? Komt omdat ik ongeveer een jaar niks meer heb gepint en nu ben ik dus me pincode vergeten.