Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Shayla schreef:Natuurlijk![]()
Milton heeft zo'n indruk bij mij achtergelaten..... Was er altijd weg van![]()
Springwedstrijd kijken toen ik nog mini wasen dan allemaal van die "iele" paardjes die zo snel mogelijk rond gingen en dan kwam daar die grote massieve reus, die ogenschijnlijk alles op het gemak deed, die hindernissen sprong of het huppeltjes waren en toch ondertussen zo snel was
Maar gos hoe heette die nou nog. Reed een Zwitser die niet...ehhhh ik kom er niet op.
En Milton was idd niet van de Whitakers maar van Bradley. Caroline eerst en toen die overleed haar ouders.

easygoing schreef:Ahh ja milton wat een onvergetelijk dier was dat.
Er een waren meer paarden in die tijd die echt HET verschil maakten. Met alle respect voor de paarden nu hoor maar toen was het toch echt zo anders.

Sizzle schreef:easygoing schreef:Ahh ja milton wat een onvergetelijk dier was dat.
Er een waren meer paarden in die tijd die echt HET verschil maakten. Met alle respect voor de paarden nu hoor maar toen was het toch echt zo anders.
Nou, ik durf Okidoki toch wel in hetzelfde rijtje te zetten hoor.
Maar 'kindheid helden' blijven doorgaans beter in het geheugen zitten.

NatasjavE schreef:susannevdv schreef:Heb in Engeland een zoon van hem gereden vijf jaar terug. Kon mega springen .
Een zoon????
Milton was een ruin.
damian23 schreef:Ik was ook in mijn pennytijd fan van milton. En van ratina z.
en je had in de tijd nog zo'n donker bruine hengst die vaak na een hindernis een bok gaf. Ik ben even zijn naam kwijt.