Pfff, zie het niet meer zitten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 14:25

Idra schreef:
Ik ben ook niet voor een manège als Meerdaalhof, en ik kan wel begrijpen dat Ushi er wat chagrijniger van zou worden.
Kan je ze niet in Herent zetten bij ons? Peter houdt wel rekening met je eisen, en ik zou ze voor je kunnen buitenzetten. Plus hij kan dan ook nog eens erg goed lesgeven. Kost je wel wat, maar je bent er ook wat mee...

Is dat die manege waar je nu staat of bedoel je waar je in de zomer stond?
Als ik een geschikte stal vind ben ik zeker berijd om te verhuizen als dat gaat.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 14:30

vvexx schreef:
Misschien kan ik wat helpen ,ik weet misschien een stal in Korbeek-Dijle, waar de paarden overdag buiten op de wei gaan.
Er is wel enkel eenbuitenpiste, maar ze gaan 3x per week naar een binnenpiste.
Ik zelf sta er niet maar ken wel de stal en het is er best gezellig.(en goedkoper)

Je zegt dat ze naar een binnepiste gaan, moet je les nemen, of mag je vrij rijden in die piste?
En kan je ook zelf kiezen hoe laat je naar die piste gaat of is er maar 1 uur beschikbaar?
En is de stal berijkbaar met de bus vanuit Leuven? (moet na school met de bus gaan)

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:32

Die stal in Korbeek-Dijle is dacht ik wel bereikbaar met de bus. Normaal ging Montana daar komen te staan maar toen waren er geen stallen meer vrij. Je kan eens naar Titsia een pb sturen, zij staat daar met haar paardje. Ik dacht dat de stal daar 125 euro kost maar dat is zonder eten dan.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:41

Teigetje schreef:
Waar Ushi nu staat, is het echter eerder een fabriek dan een manege. Tenminste zo ervaar ik dat. Er staan gigantisch veel paarden, Ushi staat in een grote hangaar waar niks anders dan stallen zijn.

Zo ervaren heel veel mensen dat Lachen Ik ben er ook wel eens geweest, en de lessen zijn inderdaad niet geweldig qua niveau...

Ik ben trouwens op zoek naar een nieuw bijrijdpaard omgeving Leuven Schijnheilig Neen hoor, maar als je dat zou willen kan ik je heel missch wel 's komen 'raad geven', ik zit momenteel zonder paard en mis het wel dus ik zou dat missch nog wel leuk vinden. En ik vind mezelf geen super ruiter, maar heb toch wat meer ervaring (veronderstel ik), ook met lesgeven.

In Kessel-Lo hangt er overal (bij de dierenarts, in de frituur, enz ) een advertentie van een pensionstalling in Lubbeek, ben er nog nooit geweest maar het klinkt niet verkeerd. Dus er is omgeving Leuven zeker een andere stal dan Meerdaelhof te vinden! Lachen

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:50

Alleen al van de stalling zou ik lichtelijk gestressed raken. Je hebt blijkbaar een sensibel paardje wat niet tegen die druk kan. Daarbij geven ze daar ook nog eens bagger les waardoor jij en je paard alleen maar meer vastlopen.
Er zit maar 1 ding op; weg daar en naar een andere stal verhuizen en zorgen dat je priveles krijgt en goed begeleid wordt!
Anders gaat het van kwaad tot erger ben ik bang!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 14:52

Eilandje"]
Ik ben trouwens op zoek naar een nieuw bijrijdpaard omgeving Leuven Schijnheilig Neen hoor, maar als je dat zou willen kan ik je heel missch wel 's komen 'raad geven', ik zit momenteel zonder paard en mis het wel dus ik zou dat missch nog wel leuk vinden. En ik vind mezelf geen super ruiter, maar heb toch wat meer ervaring (veronderstel ik), ook met lesgeven.
[/quote]
Natuurlijk mag je eens langskomen, alle hulp is meer dan welkom
Ik zou je graag helpen, met het vinden van een bijrijdpaardje, maar Ushi voorlopig nog niet,
wil haar eerst aan mij laten wennen, en onze band een beetje laten versterken,
voordat er andere mensen regelmatig op gaan rijden, denk dat je dat wel begrijpt? Scheve mond

[quote="Eilandje schreef:
In Kessel-Lo hangt er overal (bij de dierenarts, in de frituur, enz ) een advertentie van een pensionstalling in Lubbeek, ben er nog nooit geweest maar het klinkt niet verkeerd. Dus er is omgeving Leuven zeker een andere stal dan Meerdaelhof te vinden! Lachen

Heb je er meer info over ofzo, want ik zou eventueel wel willen verhuizen als het een leuke stal is.
Laatst bijgewerkt door Anjatjeuh op 08-12-03 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:56

Tuurlijk, vandaar ook de 'neen hoor' Lachen Ik kan het telnr wel 's voor je opschrijven als ik nog's een keer geen zin heb om te koken Knipoog

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 16:33

Ik heb besloten om te stoppen met de wekelijkse les in de manege,
en met dat geld + een deel van mijn zakgeld privéles te gaan nemen.
Sonja (zon_en_maan) gaf me toen ik bij Teigetje op Ushi ging rijden altijd les,
en gaat me nu dus ook 1 keer om de 2 weken een uur privéles geven Haha!
Misschien ga ik ook nog 1 keer per maand thuis de ruiten wassen, dan verdien ik wat geld,
en kan ik elke week les nemen, wat ik nu toch wel kan gebruiken denk ik. Scheve mond
En als ik een geschikte manege vind waar Ushi op de wei kan en het gezellig is,
zal ik waarschijnlijk binnekort ook naar een nieuwe stal verhuizen.
Ik zal mn vriendinnen op Meerdaalhof (Mientjeuh Huilen ) heel hard missen,
maar denk gewoon dat het beter is voor Ushi om buiten te kunnen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:46

Heel veel succes er mee, gelukkig ga je nu prive les nemen
hou vol Haha!

xxxjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:59

Hey, wat denk je van dit:

PAARDENPENSION -------------------- - nieuwe luxe stallen - solarium & wasplaats - vakkundig aangelegde buitenpiste - paarden dagelijks op weide - zéér landelijk gelegen - omgeving Lubbeek - Pellenberg - pony's en paarden op rust ook welkom Telefoon: 016 46 12 14

Een vriedin van mij staat daar met haar paardje en het is er super.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:18

Ik bedoelde waar ik nu sta, bij DeGroof dus.
In de zomer sta ik immers gewoon bij mij thuis, en ik denk niet dat het aan te raden is om Ushi samen met Licor in de wei te zetten Tong uitsteken

Als ik wat dichter bij Lubbeek woonde, had ik waarschijnlijk ook Licor daar gezet in de winter, want het lijkt mij daar schitterend voor je paard!! Zeker eens een kijkje gaan nemen. Alles is daar ook nog erg nieuw!