zenuwachtig voor aankomend verzorgpaardje!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maruscka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 18:37

dank jullie wel, het is een licht vosje met dezelfde kleur lichte manen, recht opstaand! Wat voor paard rij jij dan?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:53

Maruscka"]
[quote="Steffi schreef:
Waar is die stal waar dat paardje staat, als ik vragen mag?

Hoi steffi, hij staat in de hilversumse meent, op de stal van bianca? Misschien ken je het wel, vlakbij de crossbaan. Ik heb de advertentie van marktplaats.nl Ik ga er vanmiddag heen. Ik ga kijken of het klinkt met de eigenaresse en het paardje, en als dat zo is heb ik er wel alles voor over, want ik wil dit heel graag. We zullen wel zien, ik vroeg me alleen af, wat ongeveer de gemiddelde prijs is. Nou Wish me LUCK!!!! haha ik laat jullie horen hoe het verder is gegaan. Pling
groetjes maruscka Haha!
[/quote]

Ooh ik ken die stal , dat kost 230 euro per maand geloof ik, dus die 65,- voor 2 dagen valt dan mee !

Veel plezier, Groetjes

Maruscka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 18:54

250 euro per maand idd

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:47

Ok, dan is het in elk geval niet dezelfde die ik dacht dat het was!

Ik rijd een New Forest, vliegenschimmel, ook punky-manen Haha! Hij staat in 's Graveland, zegmaar aan de andere kant van het spanderswoud. Als je binnendoor het spanderswoud gaat is het een kwartiertje van elkaar af! Lachen

Maruscka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:05

Nou misschien kom ik je in de toekomst nog wel eens tegen!!! Zou leuk zijn! *LOL* !!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:45

Hahah we kunnen binnenkort eens een hele spanderswoud meeting houden.
Neem dan gewoon Browny mee, steffi mee, suus25 mee tenminste als die willen Haha!

Maruscka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:49

Melissa schreef:
Hahah we kunnen binnenkort eens een hele spanderswoud meeting houden.
Neem dan gewoon Browny mee, steffi mee, suus25 mee tenminste als die willen Haha!

Goed plan! Maar ik hou het voorlopig even bij het in de bak rijden. Moet eerst even wennen aan elkaar, en aan het rijden enzo. Pling