Nadat we afgelopen keer een uur met de pony's hebben staan wachten heb ik gevraagd of hij een halfuurtje van te voren wil sms'en (we maken altijd de hoeven met water schoon zodat hij kan zien wat hij doet). Dat werkt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar alsnog wel binnen een uur was hij er, vele excuses en verder nooit geen problemen meer gehad
Casarell schreef:Een smid die zich structureel niet aan de afspraken houd, is bij mij exit..![]()
Kijk.. er kan natuurlijk altijd iets tussen komen, maar dan vind ik het niet meer dan normaal dat hij dat even laat weten..
Ik zorg dan altijd maar dat ik er ruim op tijd ben. Ga mijn paard ook pas halen als hij het erf op rijdt, tegen de tijd dat hij binnen is ben ik ook gearriveerd met paardlief. Ik ga haar niet de halve ochtend binnenhouden. MarjanB schreef:een half uur te laat vind ik ook niet zo erg, maar dit wel...
Net zn moeder weer gesproken en die noemde hem een sukkel en zei dat ie waarschijnlijk een dubbele afspraak had staan.. Tja niet mijn probleem denk ik
. Maar dat is mijn broer en die doet de paarden wanneer hij tijd heeft. En helaas is het net zoals bij veel beroepen dat wat je als werk doet laat je thuis versloffen dus ik moet er soms echt achter aan. Maar hij is met zijn betalende klanten wel erg stipt en ik ken hem ondertussen zo goed dat ik gewoon twee weken te vroeg al begin te roepen dat hij ze moet doen
VivaLaVida schreef:Een keer vergeten kan gebeuren. Is het vaak (of vaak te laat) dan ben ik er gauw klaar mee.