Haha,ten eerste zo veel en zulke reacties had ik totaal niet verwacht! Heel erg leuk!
@daisyjazz:ja het is"die leuke met die bles" maar op die foto naast de MEGA tinker x fries is ze ongeveer anderhalf jaar....dan lijkt ze helemaal een dwerg natuurlijk.. ze is nu 4 jaar Jaopie is overigens nu wel minstens zo'n 100 kg lichter dan op die foto, nu hij weer gereden wordt.
@lisannee93: op die foto is ze iets van 2,5 of 3 jaar, en ze staat zowel raar (met achterkant op een hoger stuk wei)als overbouwd. Ze is nu in mei 4 jaar geworden. Is nu allang niet meer overbouwd. Maar gewoon KLEIN gebleven.
@switt: nou nee, zo'n enorme MUIS zoals die van jou lijkt me nu ook weer niks, dan zie ik er weer uit als een dwerg
Ik vind het overigens heel vervelend dat ik via MIJNALBUM niet meer foto's en recentere van Khava kan plaatsen, nu kijkt men steeds naar foto's van jaren geleden, dat geeft geen goed beeld. Ze is natuurlijk nu ook weer niet zo'n piepklein ding als op de foto's van 1-2 jaar terug gebleven.
Dat moet ik dan nog even uit zien te zoeken, hoe dat werkt, anders hoopp ik dat ik iemand via e-mail de meest recente foto's mag sturen, en dat die ze er dan hier op zet?
Buiten dat is de toon van de reacties dus wel zo'n beetje in dezelfde trant: ik maak me te druk, even afwachten nog, en het zou mee kunnen vallen qua maten.
Okee, dan.
Edit: hartstikke bedankt voor het plaatsen van de foto's van Khavanna (is ze wel ruim, een jaar jonger)in dit topic.
Ze is daar net drie jaar.
Geen ieletje ? Ik vind het een Gazelle...
Ik lijd aan barokke ("Jaopie") blindheid waarschijnlijk, want de fokker de Arabo Friezen een paar boerderijen verder in dit dorp zegt: die Khavanna is absoluut niet iel of tenger gebouwd, hoe kom je daarbij dat is een stevige meid hoor, beetje klein gebleven. En die helpty mij iedere 6 weken om Khava mee naar voren te nemen voor de bekapbeurten... het zal echt aan mij liggen, ik had altijd Friezen, nu Bonte Jaopie, en nu zo'n klein half warmbloed troeltje... dan lijkt alles klein, denk ik.
Ja ik ga het nog eens even voor haar en mij de tijd geven, beleren gaat toch pas in het voorjaar gebeuren..
Ontzettend bedankt voor alle invalshoeken.
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 19-11-13 18:38, in het totaal 2 keer bewerkt