Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:23

Kuggur schreef:
xDaantjxx schreef:
Kugger: dus jij beweert in zekere zin dat paarden en andere dieren niet kunnen denken?

Nee, dat beweer ik niet. Ook niet "in zekere zin".
Verbazingwekkend dat je die conclusie trekt op grond van mijn bericht.

Nou je zegt toch degelijk dat paarden niet kunnen communiceren en/of telepatheren op een dergelijke manier...

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:27

xDaantjxx schreef:
Kuggur schreef:

Nee, dat beweer ik niet. Ook niet "in zekere zin".
Verbazingwekkend dat je die conclusie trekt op grond van mijn bericht.

Nou je zegt toch degelijk dat paarden niet kunnen communiceren en/of telepatheren op een dergelijke manier...

Juist, op een dergelijke manier zoals gerapporteerd wordt door de zogenaamde readers.
Jouw conclusie; ik beweer dat paarden niet kunnen denken :roll: . Onzin dus.
"Telepatheren" (is dat echt een woord?) kan trouwens niemand, paard noch mens.

KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:31

Knap dat je dat zo stellig zegt...
Ik ben van mening dat telepatheren wel mogelijk is.
Heb het vaak genoeg meegemaakt.
Voorbeeld: iemand belde mij op en eerste wat diegene vroeg was of het wel goed ging met Misty (die was die ochtend overleden)... Wij waren op vakantie hadden verder nog niemand ingelicht en waren opweg naar huis...

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:32

Bullshit, heb hier wel een voorbeeld van, dat dieren kunnen telepatheren, maar dat kan ik jou toch niet wijsmaken. :Y).

Als mensen hier eenmaal niet in geloven, kan je ze toch nooit overtuigen. Maakt niet uit. Zolang ik het maar wel geloof. Hoogstwaarschijnlijk geloof jij ook niet in het boven natuurlijke, of heb ik het mis Kuggur?

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:33

Wel, waarom is het dan zo´n probleem je eigen diersoort (een andere mens) te "readen".
Dan zouden deze talenten wat gemakkelijker te verifieren zijn....

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:36

Alsof iedereen die gave heeft.. En er zijn zeker mensen die andere mensen kunnen readen.

Jij gelooft er zo niet in, dat je ervan uit gaat dat als het wel bestaat, iedereen het kan. Zo werkt het niet.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:38

Nope, wederom slaat de incompetentie tot het trekken van logische conclusies toe.
Laatst bijgewerkt door Kuggur op 12-11-13 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:38

Fijn dat jij altijd zo leuk reageert :')

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:39

Tsja, ik heb gewoon geen zin iedere keer jullie gefantaseer over wat ik zou bedoelen te rectificeren.
Het staat er duidelijk genoeg.

SOML
Berichten: 26
Geregistreerd: 12-11-13
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:40

Door alleen een boek te lezen bereik je niks, als ze het echt zou kunnen heeft ze ook veel met paarden moeten werken. :P

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:43

Misschien wek jij die conclussies zelf wel op ;) Jij bent echt zo iemand waarbij alles wetenschappelijk bewezen moet zijn.

Ohhhh oeps, weer een conclussie getrokken -O- .

Gelukkig geloven de mensen het wel, die het zelf hebben mee gemaakt. Ieder ze ding.

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:49

briitje schreef:
Ohhhh oeps, weer een conclussie getrokken

En getuigend van evenveel intelligentie als de voorgaande :D .
Wel ik laat jullie hier verder met rust in jullie magische mysterieuze wereld van telepatherende (ik vind het een gewéldige term) paarden en andere tovenarij. Zweef vrolijk verder.

liedje89
Berichten: 7159
Geregistreerd: 09-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:51

briitje schreef:
Alsof iedereen die gave heeft.. En er zijn zeker mensen die andere mensen kunnen readen.

Jij gelooft er zo niet in, dat je ervan uit gaat dat als het wel bestaat, iedereen het kan. Zo werkt het niet.


Cold readen :j :')

Nirvana_ schreef:
In hoeverre aura's, chakra's, 'praten met dieren' wel of niet bestaat of mogelijk is, weet ik niet. Ik ben /wel/ van mening dat paarden onderling of telepathisch kunnen communiceren, of dat alle levende wezens of energievelden beschikken. Hoe kan het anders dat een kudde paarden in 1 milliseconde tegelijkertijd op hol slaat? Lichaamstaal kan nooit zo verschrikkelijk snel dat effect hebben. En het is er niet 1tje die gaat en de rest volgt, ze gaan met z'n allen. Telepathische communicatie? Of de aura van 1 paard dat drastisch veranderd, het energieveld, waardoor de rest aangestoken wordt?
Hoe zou het kunnen dat paarden zo goed kunnen spiegelen, 'je ziel kunnen lezen'? Je kunt geen geheimen voor ze hebben. Lichaamstaal? Maar ook de beste acteur ter wereld kan een paard niet voor de gek houden. Of zou het toch iets te maken met de energie die je uitstraalt?


Paarden hebben gewoon een wat betere reactietijd wellicht? En als ik een kudde aan de ren zie gaan gaat er toch altijd wel eentje 0,5 seconden eerder dan de rest, misschien gewoon beter kijken :? . Mensen communiceren zoveel met taal dat ze het vermogen om de ander op een andere manier te lezen een beetje kwijt zijn, andere dieren communiceren alleen maar zonder taal en kunnen dus ook veel beter elkaar lezen, das toch logisch?

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:55

Jou reacties getuigen gelukkig wel van volwassenheid en het inleef vermogen ;). Gelukkig hoef ik jou helemaal niks te bewijzen. Fijne dag in de grote mensen wereld waarbij dit allemaal totaal niet bestaat :).

En als je er altijd zo stellig over bent, reageer dan gewoon niet. Heb respect voor mensen die er wel in geloven. Wil je trouwens ook tovenarij niet verwarren met telepathie ;).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110907
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:56

Paarden en andere dieren kunnen zeker wel denken, maar dat readen is pure oplichterij, hetzelfde als aura's lezen. Bij readen vergeten de mensen vaak dat het meeste gewoon al online staat of op een andere manier te achterhalen is. Er staat zoveel informatie alleen al op bokt en FB. Je kunt de complete geschiedenis van een paard achterhalen met een paar drukken op de knop.

sophianemo

Berichten: 796
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:57

Hoi TS,

Bij ons is er een tijdje geleden een paardenfluisteraar geweest. En zeker aan te raden. Het ging om ons paard Tonight, zei heeft een heel verleden gehad. Ik vond het heel bijzonder. Toen ze aankwam waren mijn moeder en ik al heel emotioneel, waarom geen idee. Ik kon elk moment in huilen uitbarsten. Toen ze ons paard zag zei ze dat het een heel gesloten paard was die liever niets zei.

We haalde haar uit haar stal en ze begint met haar handen over het paard te 'voelen'. Ze zij dat Tonight een heel schattig stemmetje had. Ze vertelde dingen die ze echt niet wist. Bijvoorbeeld: Tonight vindt een wit horloge heel mooi. Dit was mijn horloge, die had ik niet om bijna nooit. Het is ook mijn enige horloge. Verder heeft ze nog heel veel dingen verteld.

Bovendien zei ze dat mijn overleden Oma achter ons stond. En ze zei dingen tegen ons. Hou ik liever privé.

Ik geloof er echt in. Het was ook heel bijzonder. Sinds de dag dat ze langs was geweest hinnikt Tonight veel meer en is ze minder boos.

Als je meer informatie wilt kun je me PB dan kan ik eventueel ook alles zeggen wat ze zei.

Rianne1807
Berichten: 703
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 19:58

Er zullen altijd mensen zijn die hier voor open staan en ook mensen die er niks van willen weten, zijn feitelijk ingesteld of misschien bang voor het onbekende.
En het mag allemaal, men moet hier gewoon geen discussie over willen maar elkaar respecteren ook al ben je het niet eens.

Dieren en mensen communiceren op een andere manier, dieren gebruiken lichaamstaal, hun zesde zintuig en heel veel mensen doen dat niet meer maar maken verbaal contact
Er zijn wel degelijk mensen die dat wel doen en zo makkelijk in contact kunnen komen met het gevoel van een dier en dat heeft niks met het denken van het dier te maken maar met de gevoeligheid van het dier en van die persoon,die verschilt nou eenmaal per persoon, de een is gevoeliger dan de ander, sterkere ontwikkelde intuitie bijvoorbeeld.

KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:00

Nee niet iedereen heeft zo'n "gave"...
Ikzelf ben een nieuwetijdskind. Ik ben dus een high sensitive person. Dit houdt bij mij in dat ik "voel" hoe een ander persoon zich voelt, wat voor energie die persoon bij zich draagt en of een persoon dergelijke klachten heeft.
Dit laatste heb ik enkel bij vrienden, bekenden en familie.
Dat andere heb ik bij iedereen en overal.
Dit is echt niet altijd leuk en wordt hier zelf gestresst van.

Dus ja ik ben van mening dat het wel degelijk mogelijk is. Ook met paarden. Bij mn haf heb ik meestal direct door wat voor bui zij heeft, dit spiegel ik en wordt zelf daarna rustig waardoor zij mij weer spiegelt.

Rianne1807
Berichten: 703
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:01

ik heb precies hetzelfde xDaantjxx, herkenbaar

xxStitchxx

Berichten: 852
Geregistreerd: 23-03-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:05

ik geloof er ook in, helemaal omdat ik zelf ook dingen aanvoel, en beelden binnen krijg.
ik krijg visioenen en deze komen 1oo% uit.
Ik snap heel goed dat als je er niks mee hebt of niet in gelooft het heel zweverig over komt maar dat valt best mee.
zo zeggen mensen vakk, wat een goede of slechte sfeer maar beseffen niet dat ze op dat moment al gevoelen van andere mensen over nemen zonder dat ze dit zelf door hebben....

Rianne1807
Berichten: 703
Geregistreerd: 15-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:08

xxStitchxx schreef:
ik geloof er ook in, helemaal omdat ik zelf ook dingen aanvoel, en beelden binnen krijg.
ik krijg visioenen en deze komen 1oo% uit.
Ik snap heel goed dat als je er niks mee hebt of niet in gelooft het heel zweverig over komt maar dat valt best mee.
zo zeggen mensen vakk, wat een goede of slechte sfeer maar beseffen niet dat ze op dat moment al gevoelen van andere mensen over nemen zonder dat ze dit zelf door hebben....




:j :j

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:12

Jep ook bij mij hetzelfde.. @xDaantjexx en Rianne1807

Oja dat over die kudde, alle emoties hebben vibraties. Paarden zijn daar extreem gevoelig voor, als je veel tijd met paarden doorbrengt en zelf op een gegeven moment deel uit gaat maken van deze kudde is het mogelijk dat je dit ook gaat voelen. Je zult dan een soort trilling waarnemen waarmee je direct alert en angstig bent en dus schrikt. Op dit moment zal ook de kudde reageren en er als een speer vandoor gaan, deze trilling word geproduceerd door het paard dat het gevaar het eerst door heeft.

@liedje89: Paarden hebben zeker een snel reactievermogen, alleen reageren ze niet op wat jij denkt dat ze op reageren. Zoals in het begin te lezen reageren ze op die trilling geproduceerd door het paard dat ook het eerst in beweging zal komen. Ze hebben dus een snel reactievermogen aangezien ze heel rap reageren op die trilling. Dit is zo geworden (zoals iedereen die iets van paarden weet weet) omdat ze prooidieren zijn en het dus zaak -was- van leven of dood.
Laatst bijgewerkt door donnar op 12-11-13 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 20:14

Sticht: klopt inderdaad. Maar ook met huizen hoor. Mensen verklaren mij voor gek dat ik ergens niet wil wonen ivm wat voor een energie daar hangt.
Die hebben echt zoiets van: doe es ff normaaaal xD
Ik weet ook meestal als ik een huis binnenstap wat er gebeurt is. Bij een oom en tante ben ik noooit zo graag, omdat er enkel spanning is wat mijn tante altijd bij zich draagt. Negatief is het enige tenzij ze drank op heeft.
Andere tante en oom is altijd een heerlijke sfeer, maar soms...

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:33

Oké, dus als je bij mij mijn huis binnenstapt, is de kans heel groot dat je kunt omschrijven wat er in het verleden hier is gebeurd?

KarmaWitch

Berichten: 4534
Geregistreerd: 12-04-09
Woonplaats: Bij de paarden

Re: Aura's lezen bij paarden, zin of onzin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 21:34

Nouja nee dat niet zozeer, maar wel in de zin van: negatief, wat voor spanning, bepaalde soort energie van entiteiten