verdorrie paard op je voet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:55

Heb ik ook een paar keer gehad (Even Destiny die met dr lompe lijf en 600 kilo probeert je voet te vermoorden)
Beter dat je even rustig aan doet met je voet, want anders kan je de dag erna helemaal neit lopen!!

VeraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:31

Smeer er vaak SRL gelei op van vsm. Spierofloor geloof ik. Laatst ging Roos op bij iemand op de voet staan. Gelijk ingesmeerd, en het is niet eens blauw geworden. Maar bij bestaande blauwe plekken enzo, wordt het snel minder en het verzacht de pijn.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:43

Gewoon rijden gaat best, tandjes op elkaar Haha!

Ik heb het eens gepresteerd nadat een paard op mijn voet was gaan staan (nou ja, gesprongen vanaf de trailerklep), om de hele dag nog door te lopen en zelfs nog 2 dresuurproeven en een parcours te rijden. Was wel gelijk het einde van mijn laarzen, die moesten daarna opengeknipt worden, omdat mijn voet er niet meer uit kon (en toen krijste ik wel Bloos! )
Ik had 2 middenvoetsbeentjes gebroken + een teen, en zelfs toen ging het nog, gewoon bikkel zijn Tong uitsteken

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:49

Ik zou niet gaan rijden. Je voet moet gewoon ff rusten. Veel ijs erop doen helpt tegen de zwelling. Mijn grote teen is nu, na ongeveer een maand, nog steeds blauw. Ik heb ook niet gereden toen Uck op mijn teen was gaan staan. Ga gewoon naar de manege om te poetsen en kijken naar de les. Als je voet weer wat beter is kan je de les nog inhalen en hoef je uiteindelijk niets te missen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 15:52

Ik heb wel vaker een blauwe voet gehad, zowel door alleen een paarden voet als door een paardenlijf Haha!
Ook met het gevolg dat de nagel eraf gaat, verkeerd aan groeit en er dan door de HA nogmaals afgehaald word.
En bij nogmaals verkeerd aangreoien en gewoon een stuk met wortel en al afgesloopt word in het ziekenhuis.

Maar met brede bergschoenen en chaps kun je de dag erop wel weer rijden Lachen
Comfortabel is wat anders, maar je moet wat als je verslaafd bent hè en je anders maanden uit de running ligt Lachen

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:16

apollon gaat regelmatig even op m'n voet staan. ben het wel gewend aan het worden dus ik heb al een manier uitgevonden om het zo min mogelijk pijn te laten doen (m'n voet op een of andere manier houden)

Maar ik ga gewoon rijden met een zere voet, alleen toen ik m;n enkelbanden verrekt had heb ik even niet gereden.
Maar bij mij helpt veel bewegen juist beter dan heel lang stil zitten.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 21:17

Nou mensen ik heb heerlijk gereden! Lachen ik rij meestal op de moeilijke paarden daar! omdat ze was schirkken! en ik heb gevraagt of ik nu op een lekker rustig makkelijker paardje mocht! en dat moch en ik heb ook heel lang zonder beugels gereden! heb weer lekker gereden op een cool vosje.. ga nu lekker sinterklaas vieren met me ouders. en nog genieten van me zere voet Scheve mond

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 21:40

Heb ook 2 weken met een gescheurd middenvoetsbeentje gelopen.. En ik kan je vertellen dat voelt niet fijn..Op aandringen van de meiden op stal;(ja ik ben eigenwijs) hahaha ben ik naar de dokter gegaan en heb toen een week met me voetomhoog moeten zitten... Heb er nu af en toe last van als ik lang achter de kasse heb gestaan bijv...