Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb er zelf een jonge merrie als rijpaard bijgekocht. Omar was niet meer geschikt als rijpaard, maar heeft verder geen blessures e.d., en geen pijn, dus kan heerlijk van zijn oude dag genieten. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om hem dan in te laten slapen of te verkopen. Hoop dat hij nog vele jaren mag genieten op de Wildtshof!
maby schreef:goed om te horen al deze berichten.
helaas zijn er nog genoeg anderen die ze zo inruilen of aan de kant zetten.
hier op stal staat een bejaard paard en die eigenaar zie je zelden. (tja je kan er nix meer mee hoor je dan)
maar ik zie het anders. je paard werkt jaren voor je, doet wat je van em vraagt. en als ie oud is dan is het nix meer.
Van de drie is er eentje 17,5, eentje 18,5 en eentje ergens rond de twintig. Ieder met eigen problemen, die het ongeschikt maken voor het werk. Ze blijven hier tot hun dood.
. Ik hou haar wel in beweging maar geen bak werk!! Ze zal tot de laatste dag bij mij blijven!
Zij staan daar volledig verzorgd en blijven daar tot hun dood. Eens in de zoveel tijd gaan wij bij ze langs