Ponykamp maar waar....??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thincla

Re: Ponykamp maar waar....??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:49

Rijmaaraan.in drenthe

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 20:56

Het is heel persoonlijk wat je aan trekt.

Ik vond de boschhoeve bijvoorbeeld verschrikkelijk en ging de 2e dag jankend naar huis. Was wel al een aantal jaar terug.

squirrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 21:07

Ponykamp bij Het Lamoen is super!
Het is van maandag tot vrijdag en je slaapt met z'n allen in een oude schaapskooi (wel opgeknapt natuurlijk xd)
Het is een super leuke afwisselende week; buitenritten, springles, dagtocht, zwemmen, spelletjes en nog veel meer! (Vooral heel veel lol!)
http://www.hetlamoen.nl/

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 16:16

absoluut RC het fjordenpaard :D

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 16:20

Dat de Eekwal hier nog niet genoemd is!
Meestal worden al die ponykamp-zoektocht-topics volgespammt met enthousiaste Eekwal ponykampgangers haha :')

En daar ben ik dus 1 van! Echt heel erg leuk en zeker niet te kinderachtig. Natuurlijk heb je spelletjes en zing je liedjes, maar dat is (voor mij) meestal meer melig dan kinderachtig. Ook onder de 300 euro en alles is er super geregeld! Ik kom er nu al 6 jaar en ben er nog steeds niet uitgekeken :)

Meer vragen? Stel ze gerust haha! :D

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 16:33

Meenderinkboer ben ik 2 keer geweest eerste keer hartstikke leuk veel geleerd maar ben toen 1 keer van 'n flippend paard afgevallen het jaar erop kwam ik terug en mocht helemaal niks meer! amper naar buiten niet eens alleen galopperen sws mn paard was daar te klein en te sloom voor ze zijden ruilen mag altijd, meerdere keren gevraagd maar niet mogelijk bij mijn vrienden in de groep mocht ook niet en we hadden andere rijtijden dus zat altijd alleen! verschrikkelijk ben naar huis gegaan en ga er nooit meer heen ook, ze waren totaal niet vrij en luisterde zeker niet naar wat jij ook graag wilde.
verder fjordenpaard niet heel erg om echt dressuur te leren rijden of iets maar wel hele gave buitenritten, zwemmen met de paarden een heerlijke week ontspannen dus en voor de gene die daar echt meer uitdaging willen kunnen op de jongere paarden rijden. wel grote kamers maar een voor de wat jongere en een voor de wat ouderen zeker gezellig, er hangt eigenlijk altijd een goede sfeer

Celestexxxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 16:38

Patriciahoeve in biddinghuizen! Erg gezellig!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 16:57

Dani199764 schreef:
Meenderinkboer ben ik 2 keer geweest eerste keer hartstikke leuk veel geleerd maar ben toen 1 keer van 'n flippend paard afgevallen het jaar erop kwam ik terug en mocht helemaal niks meer! amper naar buiten niet eens alleen galopperen sws mn paard was daar te klein en te sloom voor ze zijden ruilen mag altijd, meerdere keren gevraagd maar niet mogelijk bij mijn vrienden in de groep mocht ook niet en we hadden andere rijtijden dus zat altijd alleen! verschrikkelijk ben naar huis gegaan en ga er nooit meer heen ook, ze waren totaal niet vrij en luisterde zeker niet naar wat jij ook graag wilde.
verder fjordenpaard niet heel erg om echt dressuur te leren rijden of iets maar wel hele gave buitenritten, zwemmen met de paarden een heerlijke week ontspannen dus en voor de gene die daar echt meer uitdaging willen kunnen op de jongere paarden rijden. wel grote kamers maar een voor de wat jongere en een voor de wat ouderen zeker gezellig, er hangt eigenlijk altijd een goede sfeer

Wat raar dat dat is gebeurt :? Op de site staat juist dat ze al die dingen WEL doen en dat ze daar dan gwn wel naar luisteren enzo echt heel naar!!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:48

yanick29 schreef:
Dani199764 schreef:

Wat raar dat dat is gebeurt :? Op de site staat juist dat ze al die dingen WEL doen en dat ze daar dan gwn wel naar luisteren enzo echt heel naar!!

klopt, dit is dus ook de reden dat ik terug ben gegaan want had wel een beetje gelijke verwachtingen als bij de eerste keer maar blijkbaar hebben ze die keer vallen meteen verbonden met niet paard kunnen rijden en wouden ze niet de moeite nemen om mij weer in en groep te zetten van mijn niveau of überhaupt maar te luisteren naar wat ik graag wilde. Was een grote teleurstelling dus

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:55

ga naar 't reelaer!!
voor jullie leeftijd word het dus trecktocht, dinsdag ga je weg en vrijdag ben je weer terug.
de andere dagen ga je crossen, politietraining, en vertrouwen in je paard krijgen.
je hebt de hele week hetzelfde paard, tenzij je wilt ruilen.

ik ben al 6 jaar achter elkaar geweest, en het verveeld nog niet! volgend jaar ga ik ook!

liana_shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:56

Bij Bloso!
echt super daar!!

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 19:03

ik ga al 9 jaar naar duinmanege van poelenburgh. tm mijn 15e op jeugdkamp en vanaf mijn 16e op instructieweek. met instructieweek leer je echt veel, je kan zelf kiezen . springen of dressuur ook maak je duin en strandritten. echt een aanrader. veel leuke paarden en pony's ook kan je je eigen paard of pony meenemen. eten is ook goed. en leiding is altijd gezellig! vele activiteiten, braderie, drafbaan, bonte avond met aansluitend disco en kampuur.

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 11:23

Hier een leiding van kleinoever! Zelf ook jaren kampkindje geweest, zo naar mn zin gehad dat ik gewoon terug ben gekomen als leiding :) Super gezellig en je verveelt je nooit !

DaphneC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 15:39

misschien is de eik wat? (www.eik.nl) zijn alleen meestal wel wat jongere kinderen... is wel altijd super gezellig:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:31

Eik is voor 14- en vooral 16-jarigen niet leuk meer; die richten op een jongere doelgroep.

Lotusje555

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:06

Ik ben op intructieweek geweest bij manege Poelenburg en ik heb echt heel veel geleerd! Heerlijke paardjes en we kregen superveel vrijheid. 't is alleen wel iets duurder dan 300 euro (380 volgens mij) maar ik vond het t zeker waard :D Volgend jaar ga ik zeker weer!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 19:08

Lotusje555 schreef:
Ik ben op intructieweek geweest bij manege Poelenburg en ik heb echt heel veel geleerd! Heerlijke paardjes en we kregen superveel vrijheid. 't is alleen wel iets duurder dan 300 euro (380 volgens mij) maar ik vond het t zeker waard :D Volgend jaar ga ik zeker weer!

Dat is toch wel iets te veel buiten budget -O-

floortje1001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:08

ken je manege de roosberg?? heb daar samen met mijn vriendin veel lol gehad!!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 20:09

Ik heb het vroeger erg naar mijn zin gehad bij de het kamp van de Schuurgraaf! Goede sfeer en veel afwisseling in de activiteiten! Een aanrader wat mij betreft!

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 16:24

Heey,
Mijn vriendin en ik hebben een tijd na zitten denken en we zitten nog te twijfelen tussen Les Chevaux en De Boschhoeve het 15 t/m 18 kamp. Als jullie over deze kampen jullie mening, ervaringen, informatie met ons willen delen heel graag!! Andere kampen aanbevelen hoeft niet meer we hebben ze echt ongeveer ALLEMAAL uitgekamt.

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 16:27

Het Lamoen (www.hetlamoen.nl) en Manege de IJslander schijnen ook leuk te zijn! Ben er zelf nog nooit geweest.

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 16:35

Ingrid_92 schreef:
Het Lamoen (http://www.hetlamoen.nl) en Manege de IJslander schijnen ook leuk te zijn! Ben er zelf nog nooit geweest.

Zoals ik net al zei, nieuwe ponykampen aanbevelen hoeft niet meer alleen intreresse in De Boschhoeve 15 t/m 18 kamp en Les Chevaux.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 16:45

Les chevaux vond ik maar niets

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-13 16:49

mariekeoo schreef:
Les chevaux vond ik maar niets

Okee weet je ook waarom?

baron2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 16:51

de meiden van haarman in Laren Gelderland