Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lianne86 schreef:Bij mij was veel naar buiten het belangrijkste, ook in de winter. En een bak met verlichting zodat je ook in de winter vooruit kan. Genoeg stallen daar, zou gewoon eens gaan kijken en informeren
Goof schreef:Zoals ik al zei is dat niet zoals ik deze manege (al heel lang) ken.
Ze werken zo niet.
Shanel schreef:Goof schreef:Zoals ik al zei is dat niet zoals ik deze manege (al heel lang) ken.
Ze werken zo niet.
Ik zit me nu pas te bedenken om welke manege het gaat. Ik kreeg een aantal jaar (8) geleden het manegepaard wat ik graag wilde, ook niet mee.
Ik hoop natuurlijk voor je dat het lukt, maar verwacht er niet teveel van.
RoyceMack schreef:De vraag is of het wel verstandig is om een manegepaard te kopen waarvan je weet dat hij kort geleden ernstige klachten heeft gehad en nogsteeds speciale zorg nodig heeft. Kan namelijk zijn dat hij dit in de toekomst blijft houden of aanleg heeft voor een bepaald iets, dit hoeft natuurlijk niet..maar kans op een hoge dierenartsrekening is aanwezig.
Daarnaast een manegepaard zijn vaak niet de beste paarden, qua rug etc. omdat maneges vaak niet kijken naar de pasvorm van een zadel en iedereen op de ruggen van de paarden rondhobbelt.
Is niet altijd zo hoor..
Ik lees dat je al een stukje verder bent in je traject, dus ben benieuwd.. ga even bijlezen.