Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mette schreef:Ik zou zeggen, kijk het filmpje wat ik net plaatste. Zo simpel en makkelijk is dat écht niet. Er was ook een filmpje waarin hij een clinic aan het geven was. Daar ga ik nog even verder naar zoeken.
VisibreTeam schreef:Ik had wel eens jongens die de teugels vastpakten van Vienna en zeiden dat ik er af moest omdat hun wel eens zouden 'knolhobbelen'. Even op Vienna's knopje 'steigeren' gedrukt en ze waren heel snel achteruit... Voelde me altijd aardig veilig met een VD paard onder mn kont(inclusief bokken, steigeren, jambettes, draaien op 1 beenhulp en volle galop op 1 beenhulp)
elkee schreef:Als je het inderdaad andersom doet, die bewegingen, lijkt het mij ook dat het harder aankomt en meer afschrikt. Een paard is dan ineens een behoorlijk dier, al is die van mij maar 1,50![]()
Vienna is toch dat perfect getrainde zwarte paard, die ook ' dood' kan vallen en nu naar een filmset of iets dergelijks is verhuisd? Dan komt VD enorm van pas inderdaad!