Licor heeft ook de droes te pakken...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:20

oooh is het arme menneke ziekskes .... Ach gut

Beterschap voor je man, ik duim dat hij spoedig weer gezond en wel is. OK dan!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 17:24

UPDATE:
Ik snap het niet goed... vandaag weer helemaal geen koorts, en ook geen snot meer... Meneer blaakte van energie, en toen ik hem losgooide was dat ook duidelijk te merken ~~}>

De stalhouder denkt dat er twee virussen in de omloop zijn, droes langs de ene kant en een meer onschuldig virus aan de andere kant. Dat laatste zou Licor dan hebben. Bij sommige paarden blijft het immers bij een snotneus en wat koorts, bij andere is het echt droes met de abcessen erop en eraan...

Hij heeft echt een maand tussen die besmette paarden gestaan (tegenover en naast hem allemaal zieke beesjes), dus het is wel logisch dat hij iets zou krijgen. Of het droes is? Pff... ik kan het echt niet zeggen, en de DA ook niet. Afwachten blijft de boodschap.

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:53

Oef...hopen dat hij gezond blijft hé, ik weet wel dat als ze blootgesteld zijn aan droes, het virus een tijdje latent aanwezig kan zijn...Soigneert em maar goed Ach gut

vallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 23:57

veel sterkete met hem zeg, dat hij er maar snel overheen komt!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 16:45

Vandaag had hij 38.9, dus dat is wel veel koorts... Hij heeft ook niet goed gegeten en was nogal duf.
Heb hem enkele uurtjes de wei opgezet, en dat wakkerde zijn eetlust gelukkig wel weer aan.
Komaan Licor, beter worden!!!

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 19:54

Seraphino en ik wensen Licor ook beterschap!!
Maak je over de spieren geen zorgen. Phino heeft ze na de castratie ook snel terug gekregen.