pony verkopen?¿?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:30

Ik vind het eerlijker voor je pony als je hem verkoop hoor!!
Daar hoef je helemaal niet verwend voor te zijn!
Als jij graag een pony wil waar je verder mee wil komen dan zou ik hem verkopen!
Dan zoek je een leuk tehuisje.
Met een haflinger kun je meestal niet echt hoog komen!!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:39

Chantal schreef:
Met een haflinger kun je meestal niet echt hoog komen!!

We weten natuurlijk niet op welk niveau Isabel rijdt en wat haar ambities zijn. Maar ik zie hier op bokt behoorlijk wat leuke hafjes die goed meedoen in de sport.

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:10

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:09

ArwenLune schreef:
Wat klinkt dit meisje ont-zet-tend verwend. Ik ga mee met Nimue. Ze zou dankbaar moeten zijn dat ze a) een pony heeft en b) ouders heeft die dat leuk vinden en er ook iets mee doen. Daar had ik wat voor gegeven, voordat mijn vader geinteresseerd raakte in ons eerste paard. Als ik haar ouders was zou ik deze pony - waar zij zelf plezier aan hebben - zeker niet verkopen. Het is tenslotte *hun* pony, niet die van Isabel...

Dat is niet zo mijn moeder is ook gek met flame maar ze weet dat als ik haar zou willen verkopen ik dat mag doen...
het is mijn pony...
ze hebben uhm aan mij gegeven

en ik denk dat het ook zo bij isebel is want zei is degene die er op rijd nu word het bij haar moeilijker omdat ze al eerder een pony heeft verkocht...

maar met jou ben ik het zeker niet eens Bloos! sowwy!!

Sterkte isebel....

(ze zal de topic vast wel lezen alleen niet meer reageren)

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 01:17

Staat het dier op jou naam? Je bent 14. Legaal gezien ben je niet de eigenaar. Ik vind het zowieso twijfelachtig als ouders een pony echt geven. Een pony voor je kopen, okay. Maar als je minderjarig bent horen je ouders zeggenschap te houden over het al dan niet verkopen van de pony. Tenzij je 'm zelf betaald hebt. Maargoed, ik zal wel ouderwets opgevoed zijn ofzo.