leraar bang voor ons

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kim82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:15

Stel je voor dat JIJ daar een spreekbeurt stond te houden en de hele klas zou je uitlachen en uitschelden?????
Ik ben ook niet altijd de braafste geweest, maar je moet je grenzen wel kennen!
Een normaal mens ziet wanneer hij/zij te ver gaat......

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:17

gijsenkim schreef:
grote meid. Mag ik een rondje applaus hier OK dan! OK dan!

echt triest, echt triest

Mee eens!
Ik heb soms ook een hekel aan bepaalde leraren....maar zoals de anderen zeggen..je hebt ze later nodig om te slagen!
En later ben je ze dan ook dankbaar!
Stel jij je maar eens voor dat jij voor de klas staat..
Dan is het allemaal opeens niet meer zo leuk....

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:17

imker"]
[quote="highlight"][quote="Oscar schreef:
Wees er maar trots op Lips are sealed

idd
[/quote]

Hier nog iemand die het met het bovenstaande eens is....

Nounou, jullie zijn HEEEEEEEEL stoer hoor, echt wel Misselijk Misselijk

Leuk he, iemand over de zeik helpen Boos! .... totdat het jezelf een keer overkomt en dan is het ineens niet meer grappig.
[/quote]

Mee eens!
Bij ons was er eens een leraar en onze klas was ook zo tegen hem. Dat was in de 1e en af en toe was ik ook wel wat brutaal, maar eerder zoals bruggers weleens zijn Haha! . Totdat onze klas zo erg werd dat hij gewoon aan het huilen was. Wat hebben wij ons geschaamd zeg, echt niet normaal. Een paar kinderen (waaronder ik, ik schaamde me voor de hele klas, en ondanks dat die anderen echt te ver gingen voelde IK me schuldig) hebben bloemen gekocht en een doos bonbons en onze excuses aangeboden. Ik weet wel, dat dit een les is geweest en ik het niet eens in mijn hoofd zou halen om zo te doen, nooit gedaan trouwens ook.
Denk daar nog maar eens heel goed overna, je kunt iemand zo heel erg verdrietig maken! Erg stoer van jullie!

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:18

Pauline schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal erg sneu, zal wel zijn omdat ikzelf voor de klas sta.

Idem hier. Het is nooit goed om als leerkracht te beginnen roepen, daar bereik je absoluut niks mee, of toch niks positief. Maar sommige klassen zijn echt erg, ik heb er ook een paar waar het heel moeilijk mee werken is... en een leraar is ook maar eens mens, dus ik kan begrijpen dat het hem teveel geworden is... Wie zich afvraagt waarom zijn leraars leraar zijn... ze worden er zeker niet rijk van en het is hard werken, geloof mij... dus de meesten doen het uit gedrevenheid en omdat ze het beste voorhebben met hun leerlingen.

Als je je nu 's als een volwassene zou proberen te gedragen, zou het op school veel leuker zijn, zowel voor je leraar als voor jullie zelf. Door je als een bende debielen te gedragen verpest je het alleen maar voor jezelf.

Ik wens je een hééél moeilijk examen economie toe! Knipoog

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:19

layla d schreef:

Bij ons was er eens een leraar en onze klas was ook zo tegen hem. Dat was in de 1e en af en toe was ik ook wel wat brutaal, maar eerder zoals bruggers weleens zijn Haha! . Totdat onze klas zo erg werd dat hij gewoon aan het huilen was. Wat hebben wij ons geschaamd zeg, echt niet normaal. Een paar kinderen (waaronder ik, ik schaamde me voor de hele klas, en ondanks dat die anderen echt te ver gingen voelde IK me schuldig) hebben bloemen gekocht en een doos bonbons en onze excuses aangeboden. Ik weet wel, dat dit een les is geweest en ik het niet eens in mijn hoofd zou halen om zo te doen, nooit gedaan trouwens ook.
Denk daar nog maar eens heel goed overna, je kunt iemand zo heel erg verdrietig maken!

Misschien heb je hier wat aan om het goed te maken...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:25

Als ze slim zijn vervangen ze die leraar gewoon niet, en dan moeten jullie maarvzien hoe jullie dat examen halen.
Wat een ongelooflijke k*tklas zijn jullie zeg, en er dan nog trots op zijn ook.
Vertel je dit ook zo stoer thuis?
Als ik me op school zo gedragen had, had ik alle hoeken van de kamer gezien, en had ik op m'n knieën excuus moeten aanbieden.
ik hoop dat er iemand is die nog wat fatsoen in jullie kan slaan.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:26

Ik ga met bovenstaande reacties mee...
Dat heb je echt geweldig gedaan Boos! Lips are sealed

Als ik dit verhaal zo lees, heeft de docent zich ook niet helemaal correct gedragen, maar een beetje respect voor je medemens mag ook wel.
Daarbij hebben wij alleen jou verhaal gehoord en zal er ook wel één en ander aan vooraf gegaan zijn.
Ik geeft toe dat ook wij (vooral in de eerste twee jaar) het een docent wel eens moeilijk hebben gemaakt. Maar zo erg
Daarbij zijn we ook wel eens naar de afdelingsleider geweest omdat we ons zorgen maakten over een docent (ook overspannen).
Docenten zijn ook mensen, hebben ook buiten school om misschien wel problemen die mee spelen.
En geloof me, als je een beetje goed met je docent over weg kunt (en dat moet echt van twee kanten komen, en nu misschien wel eerst van jullie kant) is het voor beide partijen veel prettiger.
Denk maar eens na over bovenstaande reacties....

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:26

Wieske_S schreef:
[Ik vraag me bij sommige leraren ook af waarom ze voor de klas staan. Een leraar bij mij op school heeft zelfs toegegeven dat hij een hekel aan kinderen heeft Verward
[/quote]

Als je maar lang genoeg les geeft aan dat soort blagen krijg je vanzelf een hekel aan kinderen. Je ziet als leraar soms echt alleen het slechte in jonge mensen. De goede momenten maak je niet mee, die beleven ze buiten de klas.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:32

Bij ons is dat ook zo heel brutaal maar nog erger! voor de ergste woorden.

die leraar isgewoon of word overspannen! Clown

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:33

Cayenne schreef:
tjonge,jonge,dit is geloof ik wel het meest idiote wat ik hier sinds tijden gelezen heb Frusty

nou,meid,wees maar trots opjezelf *not*

idd, die vent dééd raar als hij zo gaat vloeken, maar daar kun je hem ook gewoon op aan spreken of naar de rector gaan. Dat hebben wij eerst ook gedaan toen een leraar een leerling sloeg, dan gaan we toch ook niet met zijn allen terugslaan?
Doe gewoon aardig een beschaafd tegen die man en dan doet hij vast hetzelfde terug!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:33

Djeezz, wat een gedrag...

Respect voor de leerkracht, ooit al van gehoord?
Die mensen proberen ook alleen maar hun job te doen, en dat is proberen zo een stel snotneuzen (die denken alles te zijn en alles te weten), les te geven en zo proberen hun iets bij te brengen zodat ze toch iets van hun latere leven kunnen maken...

Ok, eens een geintje op z'n tijd moet kunnen... en ik zeg ook niet dat je geen lol mag hebben in de klas, maar doe het dan op een fatsoenlijke manier en met respect voor je leerkracht... i.p.v. kabaal te maken en een grote bek terug te geven...

Ik kan er soms echt niet bij, hoe snel de dingen veranderen de laatste tijd... 6 jaar geleden zat ik nog in het middelbaar en bij ons in de klas zou er niemand het in z'n hoofd gehaald hebben zo te doen.
Ik kan er goed inkomen dat er meer en meer oudere mensen vlug geneigd zijn 'de jeugd van tegenwoordig' te zeggen, ik zeg het zelfs al en ben zelf nog maar net jeugd-af...

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:37

nou... ik denk niet dat daphne nog wat gaat zeggen hier haha

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:43

Djiez, da's echt iets om trots op te zijn zeg Scheve mond
Ik doe ook een opleiding tot leraar, maar hoop toch niet zo'n snottebellen zoals jullie klas tegen te komen Scheve mond
Ik zou je excuses maar aanbieden!!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:51

Jemig hoe sneu kun je zijn!! En er dan ook nog trots op wezen is helemaal erg triest. Ooit aangedacht dat zulke mensen dit echt wel mee naar huis nemen!! Zulke problemen houden niet op wanneer zo'n leerkracht naar huis gaat hoor.
En geloof mij onze klas op de MAVO heeft het ook gedaan. Maar ik heb er nu toch wel spijt van. Lol hebben is leuk, maar het moet oko leuk blijven.

En je zou pas stoer zijn, als je nou ook nog het lef hebt hier even te reageren.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:05

Rinske schreef:
Djiez, da's echt iets om trots op te zijn zeg Scheve mond
Ik doe ook een opleiding tot leraar, maar hoop toch niet zo'n snottebellen zoals jullie klas tegen te komen Scheve mond
Ik zou je excuses maar aanbieden!!!

haha dan moet je op een zelfstandig gymnasium les gaan geven... Alleen daar willen de snottebellen de hele tijd in discussie... maar anders zie ik het somber in voor je, ik kots ook echt heel heel erg van de gemiddelde houding van mavo/vbo, je kijkt er gewoon recht doorheen, allemaal dezelfde profielschets: Hoe vindt iedereen mij het coolst.. maarja ik haat mensen enniewee...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:26

En waar blijft de Reactie van onze 'stoere'meid?? >;) Verward

Murmelend en zwaar depressief weggekropen in een hoekje dankzij het commentaar van een stel 'Gemene' bokkers? Clown

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:02

Mijn mentor heeft ook al m'n ouders opgebeld, omdat ik vreselijk vervelend zou zijn op school. Ik moet de komende weken heel lief doen, anders willen ze me van de opleiding afwerken. Het is vooral samen met een vriendin van me, alleen ben ik wat liever
We vallen gewoon op, omdat de rest van de klas rustiger is en daardoor hebben ze de pik op ons. Ze worden nu ook om het kleinste dingetje boos, lekker Scheve mond Tsja, nu moet ik doen alsof ik lief en stil ben...

Leraren hebben dus nogal snel de pik op je en kunnen dan niet zo veel meer hebben Knipoog

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:12

en dan vragen mensen zich nog af waarom de mensheid verloedert? Walgelijk zijn jullie! Ik ben blij dat ik nu PABO doe en niet meer docent vmbo / mbo want ik denk niet dat ik dan voor mezelf in had gestaan als ik zo een klas voor mijn neus gehad had!

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:15

Heb vorige week voor het eerst lesgegeven. En ben blij dat die klas wel druk was, maar niet van die totale etters. Zielig volk. Blijkbaar nog niet in staat om te beseffen dat de persoon voor de klas ook een mens is.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:25

Citaat:
Zielig volk

whaha dat begint al lekker

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:25

Nou, ik vind het echt maar zielig gedrag hoor!!!
Fijn, die man alleen voor de klas tegen jullie (zo'n 27 leerlingen ? ),Ja dan zou ik tot over maat van ramp ook gaan schelden.
Ik vind wat jullie doen echt nogal zwak,en dat dat ook nog trots hier gaan vertellen en hopen op reactie's zoals:Wat stoer dat je zo'n grote bek kan geven!!Leuk dat jullie maar zo kort les hadden omdat de leraar zo overspannen werd dat hij de directeur moest halen!

Zeer grappig.....Ga zo door.
Maar er is 1 ding wat zoveel mensen vergeten, dat je als leerling 'Les moet NEMEN'.
Omdat het voor je eigen bestwil is, kan die docent het wat bommen ofdat jij wel of niet slaagt en bij de c1000 achter de kassa komt te zitten (Met alle respect trouwens voor de c1000 medewerkers Knipoog )
De leraar bied jou les aan,(wees blij,in vele landen is dit niet zo vanzelfsprekend!) en jij moet les nemen.
Zo niet,heb je daar toch echt je zelf mee!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:38

leuk.... leraartje pesten Bedenk je wel dat die leraar daar voor jullie zit om jullie iets mee te geven voor de toekomst. Als je zo over je toekomst denkt dan heb ik medelijden met de toekomst van onze maatschappij. Triest, heeeeeeel triest om hier trots op te zijn. Word volwassen...

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:40

zo knap gedaan hoor, wees er vooral trots op .

Wij hebben in de eerste ook 5 leraren gehad bvoor nederlands, twee waren er ziek, en twee doordat ze een aantal uit onze klas niet aankonden. Nou de vijfde heeft de boel flink aangepakt. En het was ook echt niet leuke hoor elke keer een andere leraar te hebben. Dan wordt je dat gezeik van je mede klasgenoten ook spuugzat.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:46

Iedereen mekkert tegenwoordig over normen en waarden, nou, hier zie je weer een fraai voorbeeld Boos!. Gedraag je normaal in zo'n klas, behandel je leraar zoals je zelf ook behandeld zou willen worden, en niet om "stoer" gevonden te worden.

Bah, wat heb ik een hekel aan kinderen die leraren provoceren, verschrikkelijk puberaal, onvolwassen gedrag !

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:49

Lips are sealed
Waar moet het heen met de jeugd??