Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gijsenkim schreef:grote meid. Mag ik een rondje applaus hier![]()
![]()
echt triest, echt triest![]()
![]()
imker"]
[quote="highlight"][quote="Oscar schreef:Wees er maar trots op
Pauline schreef:Eerlijk gezegd vind ik het allemaal erg sneu, zal wel zijn omdat ikzelf voor de klas sta.
layla d schreef:
Bij ons was er eens een leraar en onze klas was ook zo tegen hem. Dat was in de 1e en af en toe was ik ook wel wat brutaal, maar eerder zoals bruggers weleens zijn. Totdat onze klas zo erg werd dat hij gewoon aan het huilen was. Wat hebben wij ons geschaamd zeg, echt niet normaal. Een paar kinderen (waaronder ik, ik schaamde me voor de hele klas, en ondanks dat die anderen echt te ver gingen voelde IK me schuldig) hebben bloemen gekocht en een doos bonbons en onze excuses aangeboden. Ik weet wel, dat dit een les is geweest en ik het niet eens in mijn hoofd zou halen om zo te doen, nooit gedaan trouwens ook.
Denk daar nog maar eens heel goed overna, je kunt iemand zo heel erg verdrietig maken!
Wieske_S schreef:[Ik vraag me bij sommige leraren ook af waarom ze voor de klas staan. Een leraar bij mij op school heeft zelfs toegegeven dat hij een hekel aan kinderen heeft
[/quote]
Cayenne schreef:tjonge,jonge,dit is geloof ik wel het meest idiote wat ik hier sinds tijden gelezen heb![]()
![]()
nou,meid,wees maar trots opjezelf *not*
Rinske schreef:Djiez, da's echt iets om trots op te zijn zeg![]()
Ik doe ook een opleiding tot leraar, maar hoop toch niet zo'n snottebellen zoals jullie klas tegen te komen
Ik zou je excuses maar aanbieden!!!